Tuesday 25 June 2019

Sambung Cerita

Assalamualaikum.

Bertahun tak menulis disini. Beberapa hari lepas, merajinkan diri mendapatkan semula password email blog ini. Rindu sebenarnya bila terkenangkan zaman-zaman blogging yang hari-hari nak menulis. Hahaha. Menulis ni macam terapi yang kita rasa puas bila dapat meluahkan apa yang kita rasa. Siapa yang membaca atau tak ada orang baca sekalipun kita tak kisah sebenarnya. Pada saya bila kita menulis, ia lebih kepada menasihati dan menenangkan hati sendiri. 

Kalau nak bercerita tentang kisah-kisah sepanjang tempoh rehat menulis ni, pelbagai. Ada perkara yang kita suka, ada cerita yang duka, ada kisah yang menjadikan siapa kita dan sudah pasti tiada manusia yang mahu jadi lebih baik dari sebelumnya. 

Beberapa tahun ini juga, saya bersyukur dengan pelbagai peluang yang datang. Peluang berkongsi ilmu dan pengalaman. Peluang untuk belajar dan menambah pengetahuan. Peluang bertemu insan-insan hebat yang memandu saya disepanjang perjalanan. Hakikatnya kita hanya insan, lemah yang pelbagai dan sentiasa memerlukan bantuan dalam setiap yang kita kerjakan. Alhamdulillah. Allah Yang Maha Baik. 

Saya kembali untuk menulis dan berkongsi. Mungkin membawa cerita-cerita tentang perjuangan dalam bidang Pendidikan Awal Kanak-kanak. Sudah pasti bukan tentang perjuangan saya sendiri. Ia lebih kepada perkongsian yang mungkin memanfaatkan sesiapa juga yang singgah disini. 

Ini satu permulaan.
Muqaddimah untuk kepelbagaian cerita akan datang, InshaAllah.
Doakan saya dan kita semua. 

25 Jun 2019 | Selasa | 12:02PM


2 comments:

Fadzli said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Play Live Blackjack at Lucky Club Casino Site
Blackjack game in South Africa is played on a grid of five numbers. The game's objective is to win the five straight, two zero or more, and a three zero luckyclub

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...