Friday, 23 October 2009

~Pelangi Impian~


Assalamualaikum dan Salam Sayang....

Bertemu lagi...Alhamdulillah....Byk perkara yg berlaku hari ni...Sekali lagi kita belajar dari kehidupan...Sedar atau tidak setiap inci kehidupan yg dicorakkan adalah satu proses pembelajaran semulajadi yg sgt berguna....Mungkin bkn skrg...Bila tiba ketikanya kita pasti akan terfikir sendiri....Cukup muqaddimah kali ni..Teruskan cerita...

Hari yg sgt meletihkan...Sungguh...Aku sgt rasai itu..tp syukur,masih mampu aku ukir senyuman,....Sekadar ingin melihat semua tersenyum riang....Petang td seperti biasa ada management meeting...Sakit Hati...Boley x?? Sbb??? coz last minute nye meeting..paling tidak suka..dgn keadaan kemalasan yg amat tu aku gagahkan diri jg pergi..Seperti biasa,kerja2 akan bertambah selepas meeting..Adoi..Sabar Amir Rayyan..x baik merungut....Tp bila dh nk hujung meeting tu,fokus dh hilang...Fikiran fikirkan sesuatu yg dah lama aku pendam...Terus jari jemariku laju mengirim pesanan ringkas kat A.M...hehehe...HAPPY....Selesai meeting terus call A.M then berbicara lanjut pasal that project..apa?? Tunggu ye..insyaALLAH....

Selesai meeting dan sesi perbualan diteruskan dgn A.M...Sampai rumah terus smgt tp aduh..x de org kt umah..semua keluar dan aku x de kunci...padan muka...terus msg tp masing2 kt luar n jauh..so decide tunggu kt bawah dalam kete...tp yg amat lama tunggu..so decide g ofis balik..huhuhuh.,...Tgh on9 kat ofis then chat ngan remy jap....Then remy ajak g burger king..So terus balik n nasib teman2 dh blik umah..So mandi,siap then turun bwh..sian remy tunggu lama kt bawah...Drive tru Burger King then makan kt dataran....Happy....byk benda lucu...kan remy kan..thanks remy..temankan amir rayyan td...thanks jg tuk album mariah carey tu...Remy sgt minat Mariah Carey ye..Untuk remy,tunggu Tahajjud Cinta by Dato Siti dari Amir Rayyan ok...InsyaALLAH...

Skrg kat rumah...br pas bc blog seorang teman..hmm perasaan yg bercampur,Dia yg sungguh kuat semangat...Alhamdulillah,aku tahu sukar tuk dia lupakan kenangan itu dan mungkin x kan pernah luput dari kotak fikirannya tp aku hanya doakan agar dia selalu fikirkan yg positif..fikirkan tentang keperluan diri dan cita2...fikir tentang impian yg sedang dia daki...Puncak itu semakin hampir...Sungguh..aku sungguh percaya....Dia mampu dgn semangat yg dia ada..dia mampu dgn doa dari semua..sungguh dan dia mmg bersungguh..Buat dia,jelajahlah..carilah sesuatu disetiap inci bumi ini..Ke China ataupon Dubai,kelak kau temui sesuatu yg amat indah..Aku disini doakan kejayaan buatmu...Buat dia,jaga diri..jg diri...jg diri....Kamu Sgt Kuat Semangat...

Buat semua,kalian juga..Bersama kita doakan kejayaan jd milik kita semua..Jaga diri jg untuk kamu,kamu dan kamu....Muahxx


Salam Sayang...

p/s::
:::::::td sudah ku dapatkan tiket Konsert Seribu Warna Dato Siti Nurhaliza...4tiket ok..hehehe...Jom..heheh
:::::::Moga segalanya baik2 saja....
:::::::Sory x de byk pic coz x dpt trnsfer..sok aku tranfer k..insyaALLAH..

3 comments:

aizul said...

waaa tak sabrnya nak ke China, Sydney dan Dubai!

jom keje kat Dubai Jom!!

farish H said...

aku skrol je ni hahahaah

**xde rr..nk tgok kset tok t tuhhh

Remy.com said...

best mkn sambil beborak ngan u mir...

lawak ada benda jatuh, tp biarlah rahsia antara kiter k, huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...