Wednesday, 23 December 2009

Ceritera Pagi

pic ni kat belakang umah aku..rindu pada sawah itu..


Assalamualaikum dan Salam Sayang Semua...


Pagi Yang Indah.....Itu gambaran hati pagi ni....Seawal pagi aku rasakan pagi ni lain dari yang lain..Bangun tanpa memikirkan segala macam tugasan berat di tempat kerja...Aku seolah lupa sebentar...Perjalanan pagi td terasa sungguh indah...Alunan " Ketika Cinta Bertasbih" serta "Gemuruh" seolah2 faham segala rasa yg tersirat dihati...Mentari juga seakan mahu berkata hari ini kamu akan tersenyum mungkin...Ya aku hanya mahu tersenyum...Walau hanya sebentar...Mahu saja aku bawa segala rasa ini bersama...titipkan serta sampaikan buat kalian juga...


Semalam telah aku tinggalkan lagi..Hidup ini adalah himpunan segala kenangan...Sepanjang perjalanan tadi,fikiran menerawang merasai tiap detik yg telah berlalu tanpa pernah kembali...Seakan tidak percaya,sudah sejauh ini kaki melangkah....Canda Tangis Ketawa Duka telah bersama mengisi hari...Syukur yang amat..anugerah perkenalan,persahabatan serta persaudaraan hebat yg amat aku banggakan..Ia hadir kali ini...Aku kenal siapa diri...Belum sempurna tapi sedang mencuba yang terbaik..


Hari ni,banyak tugasan sedang menanti...Moga dipermudahkan segalanya insyaALLAH....Hari ini juga aku akan mula menulis tentang sesuatu...tentang apa???biarlah ia menjadi rahsia dihati dulu..Yang pasti ia sesuatu yg sangat istimewa...Harapanku penulisan itu selesai selepas februari melabuhkan tirainya...Moga aku kuat untuk itu....InsyaALLAH ini hadiah daripada hati....Yang pasti ia untuk seseorang yang amat istimewa.....cukup....tunggu saja nanti...


Byk pula yang aku coretkan pagi ni..bosan sudah kalian membacanya...tp ia benar dari hati...Canda Tangis Ketawa Duka akan hadir nanti...Sabar ya...:) Bertemu lagi nanti...jaga diri kalian...


Salam Sayang..


p/s:

::::::ada beberapa tutur kata diatas akan menjadi hadiah istimewa nanti..tunggu minggu depan insyaALLAH..

12 comments:

Andy said...

:) nice entry

aizul said...

wow!! sgt tidak sbr dengan hasil karya penulisan yang bakal menemui penonton febuari ini!! hahaha

Amir Rayyan said...

Andy : thanks..:)

Aizul :ia mungkin x temui penonton..ia hadia untuk seseorang..lalalalalallala..:)

mr.syazwan said...

menulis pe?? novel ke???

FUUUUYOOOOOOOOOO....

knp bukan 20 jan??? 20 jan kan lg special.. hehehehe =P

haiii mmg beruntung org istimewa tu kan dpt sesuatu yg indah...

lalalalalala

Amir Rayyan said...

Mr Syazwan : rahsiaaaaaaaaaaaa~!!!!!!..fuyoooooooo..hahahaha

20jan???tarikhnya dh ditetapkan...hahahahha....

harap ok...:)

I am Karl said...

ape

bercanda di persisiran pantai

Hezesuze said...

suke ngan kata2 amir kt blog ni....hehe

Anonymous said...

alah minggu depan tuh Album CTKD lah tuh kan... Canda Tangis Tawa Duku (CTKD) - besh kan lagu tanpamu yang charlie ST12 tuh buat... memang meletoplah!

Safwan Husaini said...

sungguh tak saba mahu menggu penulisan itu.
cepat2..xyah la nk tnggu febuari..:)

AkU said...

ngee~~

Amir Rayyan said...

Karl : kan dik..hahahha..:P

Heze suze : thanks kak...:) sgt hargai,,,

Anonymous : syhhhh..rahsia ni...btw bkn duku...Canda Tangis Ketawa Duka....lalalalla

Safwan : selepas february ye dik....:)

Aku :..hola...lalallalal

AkU said...

halo..^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...