Tuesday, 29 December 2009

~Mengira Detik Berakhir~

Assalamualaikum dan Salam Sayang

Berbaki dua hari sebelum tirai 2009 dilabuhkan...Seribu satu cerita telah terisi dgn penuh sendu dan tawa turut ikut bersama...Masa seolah berlari tinggalkan kita tanpa pernah kita sedari pecutannya....2010,mengharapkan satu cerita baru yg memungkinkan segala persoalan terjawab diminda...Aah aku sudah mula bermadah segala....sekadar muqaddimah biasa....:)

suka pic ni..sbb aku cam nmpak kurus la..hahaha

Entry ni sengaja dicoretkan..Bosan barangkali...Gembira juga mungkin..heheh..Awal seperti biasa hari ni...rasanya awal kot lg..heheh..Hari ni dtg dgn semangat yg berbeza...mungkin kerna target tuk my centre hampir sampai...Alhamdulillah berkat usaha semua...Dan yg paling gembirakan hati,perancangan bersama hampir menjadi nyata...yang pasti masa seakan suntuk untuk sesuatu yg istimewa...2bulan saja lagi,hasil itu harus segera ditulis...dicerita....diilhamkan...aduh aku butuhkan waktu percuma.....Amir Rayyan,sila bergerak dgn segera..

Alhamdulillah,perancangan 2010 seakan ada sinar...tp aku selalu saja berpesan pada diri,jgn terlalu ghairah dan gembira...Kerna ujiannya pasti ada..moga aku bersedia tuk hadapinya...insyaALLAH...Doa,Doa dan Doa...


Sebelum terlupa,aku berterima kasih kepada hamba ALLAH yg menghantar pesanan dilaman borak aku disebelah..memberi pesan tentang entry ku yg lepas..tentang ucapanku sempena hari natal...Aku terima dgn terbuka...Ini jawapanku,kalu dibaca dgn betul,aku tak mengucapkan langsung ucapan itu kepada semua pembaca beragama islam..ayatku hanya berbunyi ; 'Selamat hari natal......buat penganut kristian semua dan yg singgah disini ...." ( dalam entry bertajuk ; canda tangis ketawa duka)ia secara langsung ditujukan kepada penganut kristian sahaja..moga berpuas hati..dgn sedikit ilmu agama yg ada,aku amat hargai teguran itu...Moga ALLAH itu redha dgn kita...Wallahua'alam

Sampai disini dulu..insyaALLAH aku sambung cerita lagi nanti....Antara kekasih dan sahabat,siapa yg kalian pilih??? aku memilih untuk punya sahabat...yg sentiasa susah dan senang bersama..tidak seperti kekasih yg sentiasa mengharapkan yg baik2 saja....Pendapat masing2...:) jaga diri semua....




indahnya persahabatan

Salam Sayang

p/s:
::::::Buat yg menanti CTKD,harap kalian bersabar ya...ia akan smpai dgn cpt...insyaALLAH..

11 comments:

aizul said...

arghh tak sbr nak dgr CTKD version no baekkk punya!!! hahaha

Amir Rayyan said...

Aizul : hahaha..sabar saja...:P

farish H said...

pict mnarik hhahah

Qarl said...

ho ho ho

adik pun x sabar nk CTKD tuh

gagagag

Safwan Husaini said...

Mahu dengar gak..
ngak saba nie..
:)

Amir Rayyan said...

Farish H : hehehe..:P

Qarl : adik,sabar ok...jgn mcm2...

Safwan : sabar dik sabar...:)

Qarl said...

btw,

garang giler muka abg aizul dlm pic tuh

ho ho ho

dlm gmbr abg tu, ada nasyitah tak

ha ha ha

Amir Rayyan said...

Qarl : adik,time ni abg aizul sj je wat muka cam tu...

ko berani tnye soalan tu dik...4 sure la x de...hahahahhaha.....

mr.syazwan said...

JIKA KAU TAK DATANG TANPAMU HANYA DIA SEBAGAI TEMAN AMARAH DALAM DIAMKU

=)

Hezesuze said...

betul3...ska pic amir tu...nmpak kurus sgt...hehe

pic kedua xbleh blah...haha

eddie bryan said...

wishing u thousand of luck for tis new year:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...