Friday 29 October 2010

~CUTI & KERJA~

Assalamualaikum Semua...

Hampir masuk maghrib saat ini...Luangkan sedikit masa untuk bercerita disini...Laman tempat saya luahkan segalanya...Jumaat sudah hari ni..Rasa mcm baru semalam bertemu jumaat..hari ni jumaat tiba lagi...Ya ALLAH,masa sekarang terlalu pantas.... Moga Allah permudahkan segalanya....

Sepanjang minggu ini saya terlalu busy...terlalu banyak yang perlu saya selesaikan..Semakin saya rasa mahu berhijrah kepada sesuatu yang baru,semakin banyak bebanan kerja yang datang...Alhamdulillah,satu persatu dipermudahkan...Terima Kasih ALLAH...Segalanya buat saya belajar dan kenal tentang kehidupan adalah lebih daripada yang kita selalu sangka dan jangka.....Alhamdulillah...

Saat ini masih di tempat kerja..,.Jujur saya katakan,saat ini,detik ini saya seperti mahu saja tinggalkan segala macam kerja ini dan rehat...Ya ALLAH,....Saya seperti mahu bercuti..ya CUTI...saya perlukan itu......

Ada kurang lebih dua minggu untuk saya selesaikan segalanya....Selepas itu harap2 saya punya peluang untuk cuti...ya,sesetengah orang byk peluang untuk itu tp saya perlu untuk ini..kerja...Saya tidak hanya kerja untuk diri saya..tapi untuk adik2 saya..keluarga saya..mama dan abah...dan untuk semua yang begitu dekat dihati saya...Ya ALLAH permudahkanlah ya ALLAH....

Ok lah semua,sudah masuk waktu maghrib...Solat jom....InsyaALLAH,ada peluang mesti boley bercuti-cutian kan...muahxxx...Jg diri semua.....

Salam Sayang....

2 comments:

Hezesuze said...

jom kita bercuti same2...huhu

Anonymous said...

ujung mgu ni kita bercuti ea :>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...