Sunday, 20 February 2011

Terima Kasih Cinta




Assalamualaikum Semua....

Alhamdulillah..Tadi berkesempatan turut serta untuk preview teater Terima Kasih Cinta..Terima kasih untuk Qarl sebab ajak.Gembira dapat jumpa kenalan baru.Alhamdulillah...

Ok,pada amir,Terima Kasih Cinta ada sesuatu yang menarik. Bukan sekadar cerita dan alunan lagunya,tapi dengan beberapa mesej yang ingin disampaikan. Cinta itu tidak hanya untuk pasangan yang berkasih tapi yang cuba dijelaskan adalah maksud cinta yang meluas.Pada amir, Terima Kasih Cinta menarik dan menghiburkan.

Alunan musik memang mengkagumkan (kalian patut dengar sendiri sebab amir bukan pakar musik). Amir suka semua lagu yang dipersembahkan. Owh ya,kalau kalian nak tahu,lagu Dato Siti Nurhaliza, Sekian Lama turut dinyanyikan semula oleh Vince. Amir hampir tidak ingat yang itu lagu Dato Siti Nurhaliza. Malu bila ada yang tanya.hahaha...

Bagi amir,persembahan pertama Terima Kasih Cinta tadi menghiburkan.Dan amir pasti persembahan seterusnya pasti akan lebih menarik. Buat kalian,pergi dan hayatilah maksud Cinta. Bermula malam ini sehingga 6 Mac 2011.. Moga kita ber Terima Kasih Cinta......Tahniah pada semua yang terlibat dalam Terima Kasih Cinta.

Salam Sayang

6 comments:

Embun Pagi said...

tgu invitation dr encek amir rayyan ajak baru nk pi...;p sila ajak saya dan aiko juliet...

mr.syazwan said...

Suka part Norish n Tony marah

gerunn hehe

SyahmiFikri said...

pergh.. best nye..

sgt2 berhasrat utk terjah sana.. tapi..

jarak memisah kan !!

Mr. tercabut said...

Mr. T pun kat IB.. tgk cter nie... :).. cter yg menarik... Vocal Vince mmg best... suke tgk alisa yg 11 tahun tu menari.. sgt menarik.. :)

p/s: tunggu Kg Boy pulak.. :)

Nulia said...

bestnyer ..teringat lagu Terima Kasih Cinta ..indinesia bAN x salah..

mr amir tgk tak Lasykar Pelangi ??
menarik dan sangat melankolik ...

^_^

DanieL AdiE said...

NAK TGKKK!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...