Saturday 12 February 2011

Terima Kasih,Harap Kalian Suka

Assalamualaikum Semua..

Alhamdulillah,sabtu ke dua dalam bulan kedua di tahun 2011...Terima kasih Allah... Sekadar singgah untuk berkongsi cerita dengan kalian... Masih ingat kah kalian pada cerita saya tentang "Bukan Merak..Tidak Helang" (sila klik untuk ke cerita tersebut)..

Sebenarnya,sebelum mula menulis entry tersebut,saya telah berhasrat untuk menghadiahkan sesuatu kepada pembaca yang bertuah yang singgah di laman ini..Memikirkan sudah terlalu banyak contest di buat, dan pemberian saya hanya satu pemberian biasa, saya memilih untuk menghadiahkan sesuatu kepada pembaca bertuah yang meninggalkan komen mereka pada entry "Bukan Merak...Tidak Helang".



Alhamdulillah, Khamis lalu,saya sempat mencuri kesempatan waktu untuk menyelesaikan urusan pos hadiah-hadiah kepada mereka yang bertuah.. Dan antara mereka yang bertuah yang meninggalkan komen pada entry tersebut adalah ; (sila klik untuk ke blog mereka)



















Kepada pemilik blog NOTACOMEI,saya masih menunggu alamat dari anda..jika anda baca entry ini,sila emailkan alamat anda ke email saya shawn_mmas87@yahoo.com.my .

Kepada pemilik blog FIZISKANDARZ , terima kasih atas komen..atas permintaan kalian yang jauh di sana untuk saya tidak mengirimkan hadiah tersebut..Saya hargai komen kalian.Untuk pengetahuan,hadiah tersebut telah saya serahkan kepada seorang kawan lama saya, Syahrir Azfar.

Buat 9 yang bertuah,terima kasih atas segala pandangan.Harap kalian suka pemberian biasa dari saya itu. Dan buat yang lain,terima kasih juga kerna singgah disini..Saya hargai kalian..Sayang kalian semua.jaga diri ya.

Salam Sayang

p/s: insyaAllah,jika diberi kesempatan waktu,saya akan turut berikan sesuatu lagi nanti..doakan!!

6 comments:

::FAIZ:: said...

Tq so much Amir....

mye said...

hendak mncuba utk entry yg akn dtg..
hehe

mr.syazwan said...

T
E
R
I
M
A

K
A
S
I
H

A
B
G

Ekha Miranda said...

wow,bestnye...nak jugak.kui3 .:p

SyahmiFikri said...

wah2..

nota comei taknak kot.. suh bg kat aku nie.. hehehe..

jokin amir!!

Anonymous said...

me kasih daun keladiii, he..he..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...