Sunday 27 March 2011

Hanya Doa!!!!

Assalamualaikum....

Beberapa hari jugak tak kongsi cerita disini.Alhamdulillah hari ini dapat jugak waktu. Agak sibuk kesana dan sini..Menyelesaikan masalah sendiri. Alhamdulillah,selesai jugak hari ini.. Biar belum sepenuhnya tapi hampir keseluruhan sudah selesai. Masa untuk memulakan sesuatu yang baru. Moga sesuatu yang lebih baik insyaAllah.
Terima kasih,terlalu banyak harus saya lafazkan ucapan untuk setiap seorang yang memberi tolong. Jauh disudut hati,doa saya, moga Allah membalas tiap yang telah kalian kerjakan insyaAllah. Siapa kalian? cukup saya nyatakan nama-nama kalian tak kan pernah hilang dari jiwa saya insyaAllah.

Jutaan kasih dan sayang serta ucapan penghargaan saya juga untuk insan-insan yang terpaling istimewa dalam kehidupan saya, Mama & Abah atas segala semangat,dorongan dan bantuan yang telah dititip bersama saat saya begitu memerlukan. Biar air laut ditukar menjadi emas,serta gunung menjadi permata,itu belum tentu dapat membalasnya. Doa Along selalu moga Allah memberi sebaik-baik balasan untuk Mama & Abah insyaAllah..Along sayang Mama & Abah serta semua!!!

Sepanjang tempoh ini beberapa perkara yang saya belajar, hidup adalah tentang gerak semangat yang kita harus atur sendiri. Allah adalah sebaik2 tempat untuk bergantung dan meminta segala pertolongan. Percayalah,ujian Allah itu selalu indah dan berhikmah. Disetiap kesusahan yang Allah beri akan ada sejuta hikmah yang Allah titip bersamanya. Moga kita tidak lupa tentang itu dan tentang syukur yang wajar kita lafaz. ( Pesan ini buat diri sendiri).

Moga hijrah ini akan jadi satu permulaan kearah yang lebih baik. Doakan saya menjadi manusia yang lebih jujur dengan diri sendiri,lebih amanah dengan keluarga,lebih ikhlas dengan persahabatan dan lebih tenang dengan persekitaran. Maaf kalau ada salah saya disini atau dimana saja.. Saya sayang kalian!!!

Jaga diri,jaga solat dan jaga hubungan sesama. :)

Salam Sayang

6 comments:

eyjalukman said...

extra LIKE kt part ni ,

Allah adalah sebaik2 tempat untuk bergantung dan meminta segala pertolongan. Percayalah,ujian Allah itu selalu indah dan berhikmah. Disetiap kesusahan yang Allah beri akan ada sejuta hikmah yang Allah titip bersamanya. Moga kita tidak lupa tentang itu dan tentang syukur yang wajar kita lafaz.

Qarl said...

sbb penulisan terlalu indah

xde komen

hanya nk titip doa supaya trus berjaya melakar kejayaan

Adi Luqman said...

Selamat di tempat baru mir. Semoga terus berjaya :)

DanieL AdiE said...

Alhamdulillah...

Moga terus sukses...

InshaAllah..

Amir Rayyan said...

eyjalukman, Qarl, Adi Luqman & Daniel Adie, : Terima kasih untuk doa-doa kalian....moga yang terbaik juga iringi kalian insyaAllah...:)

mr.syazwan said...

pesanan itu untuk saya juga..

masih ingat lagi pesanan abang kat saya

indah2..

di pagi isnin saya mendapat lagi 1 pesanan yg cukup indha dan berguna

TERIMA KASIH

jaga diri semoga lancar kehidupan yang di atur insyALLAH

=_=

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...