Tuesday, 28 February 2012

Pagi Hari!

Assalamualaikum teman-teman,

Alhamdulillah...Terjaga jam 3.48pagi dan terus terasa nak berkongsi disini. Serabut! Ya sungguh serabut sebab tu tidur langsung tak nyenyak. Allahuallah..

Bila bangun dan muhasabah balik apa yang terjadi, sungguh ujian Allah itu bukan sekadar untuk kita fikir tetapi untuk bermuhasabah dan memperbaiki.

Sebenarnya, Allah uji mengikut kemampuan kita. Bersyukurlah! #PesanpadaDiriMendahului.

Noktah! Jumpa lagi nanti. [Mungkin ini antara yang paling ringkas]

Salam Mahabbah

Pesan: Mula berkongsi dilaman blog sejak 2007,moga-moga lebih banyak manfaat yang dikongsi dari yang tidak berfaedah! Allahumma ameen. Disini Bermula (klik untuk membaca).

6 comments:

Wanpetunjuk said...

Kalau takleh tdor Wan...amik air sembahyang dan solat hajat sikit. InsyaAllah wan dpt tdo...
kat sana pun dah nak subuh kan?
Selamat bersubuh wan....

Rindu Wan :))

Anonymous said...

selamat bertahjud dan berwitir sekali... InshaAllah :)

Amir Rayyan said...

Abg Wan Hidayat: InsyaAllah tq abg....rinduuuuuuuuuuu abg jugak! :)

Anonymous: InsyaAllah...tq :)

Ckin Kembaq said...

manfaatkan masa tak boleh tdo tu naa.. ^_^

Detective Fiqa said...

setuju :) hehehe

Realname Hidden said...

salam muhibbah..dan salam sua kenal..sy jalan2 dari blog abg wan..dan terfollow kat sini..
oh maaf bukan terfollow tapi sengaja follow...:)
entry yang sangat ringkas namun cukup untuk menjadi kenangn pada tarikh 29 feb..4 tahun sekali baru ada tarikh ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...