Sunday 19 February 2012

Senja!

Assalamualaikum teman-teman,

Alhamdulillah, Syukur pada Allah yang masih memberi saya peluang berkongsi dilaman ini. Sungguh saya akui,perkongsian saya disini semakin terhad. Bukan sebab terikat atau ada sesuatu yang menghalang minat,tapi sebab memikirkan penghasilan/perkongsian biarlah yang memberi manfaat.

Catatan kali ini saya ringkaskan dan biar ia padat. Moga setiap darinya kekal melekat dan terus diingat. InsyaAllah. Sejak beberapa minggu lalu, saya akui senyum saya memang kelat. Fikiran saya entah kemana hilang seperti tak berarah dan bertempat. Terkadang saya cuba memotivasikan diri dengan ucap semangat tapi seolah-olah rebah sendiri sebelum mendekat. 

Tadi sewaktu pulang, saya lihat senja yang cukup indah. Terfikir, masihkah mampu saya tatap merah senja itu esok dan mampukah saya terus bersemangat? Saya doa dan harap saya masih bisa menatapnya esok dan memberi sesuatu yang lebih baik insyaAllah.

Senja 19/02/2012 - Putrajaya-

Teman,
Ada ketika kita akan hilang arah...
Mencari semangat dan terkadang kita rebah.....
Jangan ucap pasrah.....
Tapi teruslah berteman tabah......
Kita masih ada Allah.....

Semoga kita istiqamah dengan pendirian dan amal dan terus menghasilkan sesuatu yang terbaik dan bermanfaat.Sampai bertemu lagi. InsyaAllah.

Salam Mahabbah

4 comments:

PemilikCahaya said...

terima kasih atas peringatan saudara

Ckin Kembaq said...

inshaAllah..

fadzli said...

subhanaAllah indahnye CIPTAMU...

Wanpetunjuk said...

Nice picture!. Wan...jgn kelat2 lagi senyuman tuh ek!. Ingat...sentiasa positif dan sentiasa lakukan yg terbaik utk diri sendiri dahulu...

#Apa2 pun, sayangi diri anda sebelum andamenyayangi diri org lain... :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...