Tuesday, 17 February 2009

~Satu Perkenalan Luar Biasa~

Assalamualaikum & Salam Sayang Semua...

Ahamdulillah bertemu lagi..Entry kali ni istimewa siket..Saya dedikasikan entry ini untuk dua teman istimewa saya...Pertemuan secara tidak sengaja di laman maya ini namun itu tidak bermakna ukhuwah tidak terjalin..Alhamdulillah perkongsia kisah menjadikan kita rapat..seperti jua dgn teman2 lain..sy rasakan jalinan yg serupa..Cuma untuk kali ini sy titipkan satu penghargaan buat ABG dan KAKAK saya nie...Abg Hidayat & Kak Faiza,sy kenal mereka dsini..Hampir 5bulan sy kenal Abg Hidayat dan baru semalam saya dpt berborak dgn Kak Faiza..

Dan apa yg istimewa sgt tentang dua insan ini???? Istimewanya ialah tiap kali mereka berkongsi cerita sy pasti akan belajar sesuatu..Ada persamaan antara mereka..apa?? iaitu nasihat yg berguna buat anak muda seperti saya...Saya amat berterima kasih...dan bersyukur dapat mengenali dan berkongsi cerita dgn mereka...

Buat Abg Hidayat & Kak Faiza,kalian mungkin berbeza tp kalian istimewa bg sy..segala nasihat kalian insyaALLAH akan sy jadikan azimat untuk capai impian saya..Juga jutaan kasih sy buat teman2 lain yg sentiasa ada saat sy memerlukan..kalian adalah yg terbaik...terima kasih semua...

Dibawah nie sy postkan jg comment nasihat dr Abg Hidayat & Kak Faiza..thanks a lot....


Abg,pinjam pic erk..jgn mrh tau..hehehehe


Salam...apa khabar??....mcm mana adik kat sana??
...harap semuanya baik2 belaka....
Jgn lupa...apa2 yang sean nak buat, perkara pertama ingatlah allah dan ibubapa....
insyaAllah, kehidupan sean di sana tenteram dan bahagia...Study rajin2....

Thursday, January 29, 2009



Kak,pinjam pic erk..jgn marah tau..thanks kak

Salam Amir...
Thanks a lot Amir...Akak akan sentiasa doakan yang terbaik utk amir...sekarang ni,amir perlu terus kuatkan semangat,sabar,tabah serta terus berdoa pada Allah swt...tiap2 kesusahan itu akan diiringi dengan kemudahan...itu janji Allah amir...
“Oleh itu (tetapkanlah kepercayaanmu) bahawa sesungguhnya tiap-tiap kesukaran disertai kemudahan. Sesungguhnya (sekali lagi ditegaskan) bahawa tiap-tiap kesukaran itu disertai kemudahan” [Alam Nasyrah 94: 5-6]dan itulah yang akak lalui dulu amir,sebab tu akak faham dengan situasi amir...Akak biasa jer amir,takde apa2 yang istimewa...semuanya rezeki,peluang serta anugerah dari Allah swt...teruskan usaha amir dengan bersungguh2 ye...semoga rahmat Allah akan sentiasa mengiringi perjuangan serta niat baik amir...
DREAM IS POSSIBLE,amir...trust me
Akak ke UK ini adalah bermula dengan sebuah impian 15 tahun yang dulu dan walauapapun yang terjadi akak sentiasa percaya dengan impian itu...Akak nak amir sentiasa percaya pada impian serta kebolehan amir...you can doit!!!...terus kuatkan semangat ye...sama2 kita terus berdoa pada Allah swt...
Salam Maju Jaya dari Akak di Preston,Lancashire UK-Kak Faiza-
February 17, 2009 1:30 AM



Sampai disini dulu entry kali nie...InsyaALLAH sampai bertemu lg nanti di lain entry...

Salam Sayang


p/s:
::::Idea tulis entry ni dtg pas dpt comment kak faiza
::::mlm nie kena arrange dgn Bell,nk discuss pasal live band
::::Bosan lak...hehehe...

3 comments:

HaMz said...

wow! gewl luck

Faiza said...

terima kasih...terus kuatkan semangat ye...Akak sentiasa doakan yg terbaik...:-)

WanHidayat said...

Salam dik...thanks for the entry...abg terharu...

Apa2 pun abg akan terus mendoakan agar sean terus berjaya dalam hidup....dan jgn lupa kumpullah bekalan secukupnya untuk kehidupan di akhirat kelak....

Aja2 fighting!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...