Friday 22 May 2009

~Sekadar Kata~


Assalamualaikum dan Salam Sayang Semua..

Alhamdulillah..sedikit ruang masa dicuri untuk mengisi cerita disini..Terlalu byk yg ingin saya kongsikan sebenarnya tp keterbatasan masa yg selalu saja mengundang kesibukan kala hati terlalu ingin berkongsi rasa...Namun rasa syukur yg termamat dipanjat pada Yang Maha Kuasa atas kesempatan yg ada..hmm sedikit klasik penggunaan bahasa kali ini..terlalu rindu mungkin akan keindahan penulisan bahasa yg kian dilupakan kini..


Saat ini saya masih terlalu sibuk merencanakan agenda diri demi mengejar suatu janji pada diri..pernah sy ceritakan dulu,sy pernah jatuh tersungkur,sy bangun untuk kembali berdiri..dan kala itu hanya Yang Kuasa memahami..Semalam sy mengenang kembali tiap rentetan masa yg telah sy lalui..Aduh..Sudah terlalu dewasa mungkin..Impian???Cita-Cita?? Ia adalah sesuatu yg tidak pernah mustahil..Selagi terdaya akan terus sy gapai biar pun terpaksa jatuh lagi..Entah kenapa terlalu emosi hari ini..



Buat teman-teman,sy amat hargai kalian..kalian adalah sebahagian dr kekuatan sy..Sy slalu berdoa agar pertemuan ini adalah untuk selamanya..InsyaALLAh sekadar termampu sy akan jaga perhubungan ini sebaiknya..Jika ada salah sy yg mengguris hati kalian,kalam kemaafan sy usulkan...



hmm rasanya cukup sekadar ini..insyaALLAh jika diberi ruang sy kembali mengisi cerita..sampai bertemu lagi...



Salam Sayang...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...