Friday 5 June 2009

~Bercerita Lagi~


Assalamualaikum dan Salam Sayang Semua...


Alhamdulillah bertemu kembali...di Penghulu segala hari..Alhamdulillah...Hari ini bermula dgn baik..Semalam sampai je rumah aku terus terlelap di depan TV..semalam actually aku blik awal..tp pintu terkunci dan kunci aku lak ley ilang..huhuhuh..so kena tunggu sampai housemate sampai..adoi...pastu masuk je,solat then konon2 nk tgk Buletin Utama...at last Buletin Utama tgk aku..hehehehe...as usual la kan..hehehe..pastu bgn je dh kol 3 pagi..terus solat isyak and online..check email yg kak ruq send...pas tu terlelap...bgn je dah azan subuh..terus bgn and solat...Alhamdulillah..hari baru bermula...


Sebelum sampai ofis td shahril da call...nak pinjam my blacky..so aku cakap ti aku amik dia and aku ajak dia teman aku g bank jap..pas stle semua urusan kt bank aku balik centre coz ada teachers training...and hari ni my Director with new Senoir Academic Manager,Mr Mike..hmm ok lah feedback yg di bagi..Alhamdulillah disin byk yg aku dapat belajar...Pelbagai ragam manusia yg dpt aku tgk...hmmm..biarlah..kehidupan sememangnya begitu..tanpa cabaran bukan kehidupan namanya..


Abg Wan Hidayat msg semalam..dan aku happy sgt dpt kata2 semangat dr Abg wan...Thanks Abg...Semalam buka blog dpt komen dr Abg Ca'el...Thank jg coz support...Adik Luqman pon..thanks semua...Sayang semua...dah lama x dpt komen dr karl...hmm actually ada plan kuar ngan karl besok..tp terpaksa cancel coz myb besok kena pegi pahang..hmm sory karl..x dpt jmpa sok...insyaALLAh ti kita jmpa erk...


Sekarang aku nak fokus apa yg ada kat depan aku...Fokus tentang kerjaya,study,dan diri serta teman2 sekeliling aku..byk yg aku realize last week...buat aku berfikir tentang diri dan kehidupan..cukuplah hanya aku yg merasai....Ya Allah moga aku tabah mengisi lakonan kehidupan yg bakal jua berakhir nanti...Cuma masanya amat tersembunyi..


Aku rindukan byk benda...Terkadang aku rasa sunyi yg amat..tp biarlah...itu lumrah yg aku harus tempuh...Besok Cuti..Yeay!!!!!!!!!!!..hehehe...so besok masa untuk aku rehatkan diri...Aku ingin sangat luangkan bersama teman tp entahlah...Next week shahril fly ke Miri...dia dapat keje kat sana..so makin kurang lah teman lepak aku kt sini...aku pasti akan rindukan dia,..hmm...to shahril,aku x suka ko pergi Miri...kalu boley aku x nak bagi ko pergi..Sape nak temankan aku lagi...Shahril,aku tau ko ada terasa dgn aku...maaf sgt2....huhhuh...x yah la pegi..hmmm..jaga diri nanti..tu tempat org...x sama tau...hmm nape aku nangis pulak ni..hmmm...harap ko ingt aku lagi nanti...


Aku harap dan berdoa moga segala isi hari yg bakal aku lalui dipermudahkan..InsyaALLAH...Aku hanya mampu berDOA,DOA dan DOA..satu kekuatan yg kita ada...kata abg wan hidayat; "Life is too short to be worried...Hiasinya dengan perkara2 yang boleh mendatangkan suka dan senyum...tapi bila kita berduka...jgn cepat putus asa dan hilang semangat...kedukaan itu juga anugerah supaya kita sentiasa ingat akanNYA...."


Hmm rasanya cukuplah disini dulu..insyaALLAh kita sambung nanti.....Buat teman2 aku hargai korang semua..sayang korang...


Salam Sayang

1 comment:

Qarl said...

HUHU

xpe..

ms msih pjg

nnt karl smpaikan salam pada dia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...