Sunday 21 June 2009

~Sekadar Ingin Berehat~


Assalamualaikum dan salam sayang semua..


Alhamdulillah bertemu lagi..kembali bercerita..Terlalu byk yg berlaku sepanjang minggu ini..Sekadar berehat...Byk yg nak di kongsi cuma emosi yg berbaur membuatkan aku tidak mahu bercerita..tp hanya untuk seketika..Alhamdulillah segalanya masih lancar..Terkadang terfikir sendiri apakah yang aku cari??hmm..sudah cukupkah semua ini...Ya ALLAH,mengapa aku selalu x sekuat itu...


Untuk semua,selepas entry ini aku mungkin berehat sebentar dari bercerita di laman ini..Kenapa??Untuk apa??hmm entah aku pon x tahu..yang pasti aku hanya ingin bertenang..Mencari satu perubahan baru dalam hidup..InsyaALLAH....Aku pasti merindui semua.....


hmm a'aah...kenapa emosi tiba2 jadi begini...Ya Allah...Moga aku terus kuat..Buat teman2 aku terlalu rindu kalian..hmmm aku akan terus berhubung dgn kalian insyaALLAh tetapi laman ini harus aku rehatkan seketika..sampai bila,hanya ALLAh yg mengetahui..


sampai sini dulu lah..insyaALLAH sampai masa kita jumpa lagi jika diberi peluang...jaga diri ya,...Sayang korang.muahxxx


Salam Sayang

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...