Thursday 2 July 2009

~Panggilan Semangat~


Assalamualaikum dan Salam Sayang Semua...



Alhamdulillah bertemu kembali...Kali ni aku bercerita dari my ofis..Selepas dapat panggilan semangat tadi,tangan terus pantas menaip entry ni..Thanks Abg Wan Hidayat...entry ni adalah satu penghargaan...mungkin juga peringatan buat diri aku sendiri...



Abg Hidayat call td...Lama juga dia x call...Seperti selalu,aku memang sentiasa tunggu panggilan dr Abg Hidayat..Dia antara org yg sentiasa kuatkan aku waktu aku jatuh...Ya ALLAH terima kasih kerana hadiahkan seorang Abg seperti dia...byk yg diborak tadi...Abg Hidayat cakap dia nakbalik semenanjung..Doaku,insyaALLAh kalu diberi peluang dan cuti,aku nak jumpa dia...InsyaALLAH seminggu dia akan bercuti...



Abg Hidayat cam tahu je aku tgh x da mood hari ni..memang betol aku x berMOOD langsung hari ni...Tp lepas borak ngan Abg Hidayat td,semangat tu cam ada balik....Jaga diri,jaga iman,percaya diri..insyaALLAH..dugaan ada dimana2..pesan Abg Hidayat..hmmm..insyaALLAh Abg,segala pesan tu wan akan ingat dan aplikasikan dalam kehidupan seharian...



Untuk Abg Hidayat,thanks a lot..Wan sgt2 hargai abg....Terima Kasih atas segala pesan...Buat teman2,kalian juga adalah sebahagian dari kekuatan saya....



Salam Sayang

4 comments:

Wanpetunjuk said...
This comment has been removed by the author.
Wanpetunjuk said...

Blurrrppppp....TERKEJUT!!!

Anyway, thanks Wan sbb popularkan abg dalam ruang cyber ini. Hahahaha....

I do nothing lorrr....just kongsi apa yang pernah abg alami. Apa2 pun semuanya terpulang atas diri kita juga....

Amin.....

#InsyaAllah...kalau ada masa kita jumpe...

Amir Rayyan said...

InsyaALLAH...kita kena jumpa juga..heheheh...take care abg..thanks for everything...

farish izaryl @izreez said...

skandal kew haha larikk**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...