Sunday 5 July 2009

~Hanya Kawan~


Assalamualaikum dan Salam Sayang semua...

Alhamdulillah bertemu kembali....Beberapa hari tanpa cerita disini...Terlalu sibuk???mungkin...aku sibuk menenangkan diri...mencari arah dan itulah aku....aku bkn org lain...Aku akan ttp menjadi aku....Terasa pantas melihat peredaran waktu yg kadang2 kita sendiri x sedar yg kita sudah melepasi tiap detik yg semestinya akan terus pergi tanpa kembali...Dan kita semakin hari semakin dekat menuju hari2 abadi yg entah bila akan menemui kita...Dan sudah pasti persimpangan itu akan kita lalui dgn penuh liku2 yang selalu org namakan dgn "KEHIDUPAN"...Ya ALLAH,terlalu emosi sebenarnya...

Sepanjang minggu lalu,terlalu byk yg berlaku,...dan Alhamdulillah segalanya lancar..Mungkin luarannya aku terlalu gembira mengikut peredaran hari..Namun jauh didasarnya aku ttp sendiri...Btw,thanks leo...temankan aku sepanjang minggu nie...Leo kwn kepada kwn aku,kemal...So aku kenal melalui kemal la...skrg dia stay kt umah aku...So da la jg aku kwn yg boleh aku berborak..lepak..paling penting dia boley terima aku even paham je lah,aku ni havoc sket..hehehe...thanks...Kemal,thanks tau,sejak dok kt shah alam ni,aku byk dpt kwn melalui ko....Thanks sgt2,dpt juga aku tumpang berkwn....hmm kemal,ko selalu tnya aku kan,sapa kawan aku...hmmm aku x da jwpn untuk itu....

Aku mmg punya ramai kwn yg aku kenal..tp semua itu kwn kepada org lain...susah aku nak cakap..hmmm apa pon terima kasih sgt2 kat semua...kita tetap kawan kan....tp kadang cemburu gak..tgk org lain..da teman nk bercerita...berborak..berkongsi masalah..tp x pe lah...mungkin aku hanya dapat kawan,bukan lagi teman..insyaALLAH ada lah nanti....

tiba2 rindu lak kat shahril...hmmm x pe lah,dia juga teman yg baik...layan je karenah aku...thanks riel.....buat semua yg kenal aku,aku sayang korang....kalu aku da salah,maafkan aku tau,,...thanks sgt2 coz layan je karenah aku ni..

hmm k lah,panjang dan beremosi lak...hmmm k semua,korang jaga diri tau...sayang korang..muahxxx

Salam Sayang

p/s: :::::::keena dah balik..x sbr nk jumpa...nak tgk buku2 yg dipesan dr UK..thanks keena..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...