Monday, 24 August 2009

~Ketiga Ramadhan~


Assalamualaikum dan Salam Sayang...


Ketiga Ramadhan.....Alhamdulillah....Segalanya lancar..Sedar x sedar dh masuk hari ketiga Ramadhan bermula...Ya ALLAH,begitu pantas masa berlalu...Maaf semua,sudah lama laman ini dibiar sepi tanpa sebarang berita...Rindu Ramadhan sgt menggamit saat itu membuatkan aku terlupa pada yang lain seketika...Maaf kerana emosi juga kurang stabil saat ini...entah kenapa aku sendiri masih mencari..


Semalam aku berbuka di rumah.Bersama teman-teman serumah..Alhamdulillah penguat ikatan..Rasanya semalam br berpeluang duduk makan bersama..Alhamdulillah semua nampak gembira..Berkat Ramadhan..Pg tadi pon bersahur bersama..Moga rahmat menanti..InsyaALLAH harap2 petang ni da kesempatan lagi berbuka bersama..Terima Kasih teman2...


Sehingga semalam,menu pilihan berbuka masih sama..heheh..Dan Tepung Pelita wajib ada...Kegemaranku Ramadhan kali ni...hehehe...Yg lain sama sja..cuma tiada nasi untuk berbuka tahun ni..cukup sekadar kurma dan lain2 makanan yg ringan..hehe..


Dua hari sebelum Ramadhan,jumpa sakeena..Buku-buku yg dipesan dari UK dah sampai..Alhamdulillah..thanks keena..ssh2 bw jauh2...Moga ALLAH memberi balasan...Semalam terfikir lagi tentang perancangan 2010..DOA,DOA dan DOA..Moga segalanya lancar...Jika diberi peluang kedua;InsyaALLAH berpuasa dibumi asing tahun depan..Teman-teman,Doakan segalanya lancar ya...


Rindu....Perasaan yg aku x mampu sembunyi lagi...Syukur,akalku masih mampu berfikir secara positif..Cukuplah aku katakan aku gembira...Jika bkn milikku cukuplah sekadar melihat semua bahagia...Aku pasti akan tersenyum...Moga aku akan terus tabah meniti hari2...insyaALLAH...


Buat Seorang Teman,Jgn pernah mengalah pada keadaan ya..Ingat,ALLAH x kan beri ujian jika kita x mampu hadapinya...Doaku moga kau akan tabah mendepani hari-hari..Percayalah..Segalanya akan dipermudahkan..Ujian Itu Indah disebaliknya..Doaku akan sentiasa iringi tiap langkahmu...


Ok semua..Maaf,Entry ini mungkin sesuatu yg berbeza dari sebelumnya...Sekadar Luahan...Jom Semua,Kita Berpesta Ibadah!!!!!!!!!!


Salam Ramadhan

5 comments:

mr.syazwan said...

JOMMMMMMMMMMM!!!! YEEEHAKKK!!! hahaha

SELAMAT BERPUASA, BERSAHUR, BERBUKA, BERTERAWIH, BERTADARUS, BERSHOPPING RAYA...

(^_~)

I am Karl said...

wan

yg gmbr kartun tu buku ape eh??

cm menarik

slamat berbuka ptg kang

Hazzy Ishak said...

hazz pun suka tepung pelita jugak... tapi tak dapat makan lagi uhuhu

aMir RaYYaN said...

Wan: Jom..heheh..jom la bbuka sesama wan..

Karl: itu bukan buku karl.itu kad ucapan..my bro kasi time nk fly g UK dl..uhuhuh,,..

Hazzy: yezza..sgt suka..tepung pelita..sgt sdaaaaaaaaaaaap...ptg ni nk ke PKNS beli lg tepung pelita yg sedaaaaap itu..hehehe..jom..hihihi

farish sinclair said...

slmt bpose..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...