Monday, 24 August 2009

~Selera Ramadhan~

Assalamualaikum dan Salam Sayang...


Entry yg disengajakan...


Kalau nak tahu,untuk Ramadhan kali ni Amir Rayyan pilih kuih ini sebagai Menu Pilihan....


Inilah Dia KUIH TEPUNG PELITA.......






Mari cuba semua...Sedaaaaaaaaaaaap..Alhamdulillah..


****************





Jap g balik nak singgah PKNS,beli Tepung Pelita yg sedap itu dulu..........Syukur...


Ok semua,Selamat Berbuka...Makan-makan jg,Ibadah jgn buat-buat LUPA.....


Mari Semua,Meriahkan Pesta Ibadah!!!!!!



Salam Ramadhan

8 comments:

akuduniaku said...

salam sayang encik..

jgn ikotka nafsu ramadhan sgt yer...nanti cepat plak tong sampah itu pnoh ok..

hahaha

salam ramadhan..

Aqmal Arista said...

bukan kah ko sentiasa berselera bukan sahaja di bulan ramadan?
hehe
mekdi satuuuuuuuuuu!!!

||| PöJìé PööH ||| said...

sedapnyerr..
ini beli dari Kaseh ker (i mean Sesuci Kaseh Ramadhan)..?
hehehe..

mr.syazwan said...

den suka tepung pelita..

tpi semlm wan g bazar kat pkns x byk yg jual pun...

bazar pkns da x best da lorh...

entah apa2 entah mknan yg dorang jual..

huhuhu

farish sinclair said...

sedapnyaaaaaaaaaaaaaaaa

aMir RaYYaN said...

Aiman: InsyaALLAH..sekadar mengisi perut

Aqmal : jom bbuka sesama..Mcd..lama x mkn..heheh..(padahal tu la sahur pertamaku)

Pojie: hahha..ni dr qaseh yg baru pojie..sedaaaaaaaap..

Syazwan: a'ah mmg x byk lauk tp Tepung Pelita yg sedap ada kt situ...yummmmmy...jom wan...

Rizz: mmg sedap..anda patut cuba..hanya Rm2...(ala2 Maria Tunku sabri dalam jalan2 cari mkn.hehhe)

cik sara said...

tepung pelita!
my favourite too...
nk beli lah petang ni..hehe
wan, slamat berpuasa ekh..~

aMir RaYYaN said...

cik sara.: yezza..slmt bbuka jg.....tepung pelita sedap tau..hahahha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...