Wednesday, 16 September 2009

~Lagu Untuk Semua~


Assalamualaikum dan Salam Sayang Semua...

Alhamdulillah..Entry yg disengajakan,.Ramadhan berbaki 3hari je lagi..Ya ALLAh pantas masa berlalu...Rindu ramadhan lg...Moga masih punya waktu bertemu ramadhan lagi..insyaALLAH..moga ALLAH redha...K x boley panjang2..Seseorang menyanyikan lagu ini..Just nak share dgn semua...Yg pasti lagu ni dh lama...Hayati lah erk...



Ku cuba redakan relung hati
Bayangmu yang berlalu pergi
Terlukis di dalam kenangan
Bebas bermain di hatiku

Cerita tentang masa lalu
Cerita tentang kau dan aku
Kini tinggal hanya kenangan
Kau abadi di dalam hatiku

Harusnya takkan ku biarkan engkau pergi
Membuat ku terpuruk rasa ingin mati
Derita yang mendera kapan akan berakhir
Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku

Cerita tentang masa lalu
Cerita tentang kau dan aku
Kini tinggal hanya kenangan
Kau abadi di dalam hatiku

Harusnya takkan ku biarkan kau pergi
Membuat ku terpuruk rasa ingin mati
Derita yang mendera kapan akan berakhir
Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku

Aku cinta ooohhhhhh
Aku cinta oooooooo
Aku cinta ooohhhhhh
Aku cinta oooooooo

Harusnya takkan ku biarkan engkau pergi
Membuat ku terpuruk rasa ingin mati
Derita yang mendera kapan akan berakhir
Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku

Aku cinta ooohhhhhh
Aku cinta oooooooo
Aku cinta ooohhhhhh
Aku cinta oooooooo

Hanya engkau yang mampu taklukkan hatikuooooo


Song / Lagu : Hanya Kau Yang Mampu - Aizat AF5Lyrics / Lirik Hanya Kau Yang Mampu


Sayang Semua...


Salam Lailatul Qadr

3 comments:

||| PöJìé PööH ||| said...

wahh! sedap lagu tuh!

aizul said...

=)

azli said...

Salam Ramadan dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com

Salam lembaran Aidil fitri Maaf zahir Batin sesungguhnya aku ade buat salah terkasar bahasa harap di ampun... salam kenalan…….

Lemang lontong ketupat laksa,
kuih semprit kuih koya,
Sebulan sudah lama berpuasa,
Tiba masa untuk merayakannya,

"Ramailah orang memasang pelita,
berbaju melayu cantik ceria,
Salam dihulur kemaafan dipinta,
Menyambut aidilfitri hari mulia"

Maaf kerana lama tak berkunjung dib log korang kerana aku kesibukan disaat kerja-kerja-akhir di bengkel.. sorry.. aku tetap mengingati kalian semua.. my friends.. sincere azli…

patutlah cari tak jumpa dah berpindah rupanya... ok aku dah jumpa aku akan berhubung lagi nanti dan seterusnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...