Tuesday, 15 September 2009

~Sayang Semua~


Assalamualaikum Dan Salam Sayang Semua

Alhamdulillah,Sudah ramadhan ke 25 ari ni..Masih berbaki 4 hari...Hari-hari akhir bersama ramadhan..Ramadhan akan pergi lagi..Ya ALLAH,doaku moga masih berkesempatan bertemu ramadhan akan dtg..Sudah cukupkah amal ramadhan ini??hmm aku rasa aku tidak capai semuanya...Aku masih perlukan kehadiran Ramadhan..Aku masih bermain2 di Pesta Ibadah kali ni..Aku masih kurang penghayatan ramadhan...Aah..Aku pasti rindu dgn ramadhan kali ni..Aku belum puas bermanja dgn ramadhan..Segalanya aku masih belum puas dgn ramadhan..Moga ALLAh redha...

Pagi td terlambat bgn..Usai solat subuh td aku tertidur..Nasib teman aku yg paling baik tu call..Aku terjaga pas hp bunyi..Alhamdulillah pas borak ngan dia pagi td,aku dgr suara ceria dia..Alhamdulillah dia semakin ok ...doaku agar segalanya baik2 saja untuk dia..Td dia ceritakan aku pasal mimpi dia semalam..Sesungguhnya aku sgt risau..bila dia cerita pasal mimpi itu..Untuk apa aku risau??kerana ia pasti menganggu fikiran teman ku itu..Aku x nak dia fikirkan lagi tentang itu..Aku sudah cukup sedih lihat dia tersiksa..Aku x nak dia menangis lagi..Tp jika mimpi itu petanda yg benar,aku harap org2 itu tidak kecewakan dia lagi..TOLONGLAH jgn bagi teman ku itu menangis lagi...kalu mimpi itu benar,BAHAGIAKANLAH dia...Jika mimpi itu benar,TOLONG jgn tinggalkan dia lagi...Ya ALLAH,Moga segalanya dipermudahkan untuk temanku itu..Aku tersangat risau..Untuk dia,jgn fikirkan sgt ye..Mulakan segalanya yg baru..Ingat selepas hadirkan petir yg dahsyat,ALLAH pasti hadiahkan pelangi yg sgt indah...InsyaALLAH..

Semalam,shahriel selamat pulang..teman rapatku yg bekerja di Miri..Rindu sgt kat dia..Dan dia dah balik..Aku senang sekali dgn dia..Kalu aku nak nangis,aku cari dia..Kalu aku nk baling hp aku cari dia..Dia agak faham aku..Kalau kat shah alam ni dia teman yg paling faham aku..Yang lain pon faham jg..Syg korang semua..

Skrg mood teman2 umah nk blik kg..Dan org terakhir balik adalah aku..huhuh...x sabar mau jmpa teman aku yg paling baik tu..Mcm2 nak kasi ni..Syukur sgt...ALLAH beri aku teman seperti dia..dan semua jg...Alhamdulillah...B4 terlupa semalam jg sempat lepak dgn Abg Addy..;"Abg Dayat,Wan dh jmpa abg addy ye.."..hehehe..

k lah semua..Selamat semuanya..Syg korang...


Salam Lailatul Qadr

6 comments:

aizul said...

lagu aizat??

aMir RaYYaN said...

syhhh...diam2..hehehe..

||| PöJìé PööH ||| said...

kenapa ada kwn paling baik??
pojie nih kwn kurang baik la mcm tuh..?
erm..

aMir RaYYaN said...

pojie pon kwn paling baik jg..semua kwn adalah baik..n terbaik..jgn sesedih k...senyum sket...

I am Karl said...

yeah3x.. lagi 5 ari ek raya?

nk duit raya

~dAmHa_IrKuHs~ said...

hurm..
begitu la dunia shawn...
tahniah n thanx everythng k..
jgn dsesali dgn pe yg akan blaku...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...