Saturday, 5 September 2009

~Tinggal Separuh~


Assalamualaikum dan Salam Sayang Semua..

Alhamdulillah sudah separuh ramadhan kita lalui...Tinggal lagi separuh sebelum ramadhan melabuhkan tirai..Alhamdulillah byk yg aku pelajari Ramadhan ini..Syukur,ALLAH masih kurniakan aku peluang itu..

Hari ni berbuka sorang2..Sejak blacky x de,pergerakan agak terbatas..Terima kasih kat teman2 yg sudi tumpangkan aku..Jasa kalian hanya ALLAH mampu balas..hari ni seharian aku kat office ni..Bosan kat rumah..nasib meena ajak dtg temankan dia buat keja kat office..So dpt on9 jap..hehhe..bkn kejap kot..dh berjam2 aku ngadap PC ni..hehhe...hmm harap2 blacky siap la next week..InsyaALLAh..

Entah nape,tiba2 mood jadi sedih..hahha...kalu x sedih dan emosi bkn blog amir rayyan la kan..tp x kesah la pa org nak cakap..ni cerita tentang aku..hehhe..Rasa sunyi lak bila sorang2 ni...Kalau dulu aku selalu persoalkan n cakap kat diri aku ;"kenapa erk,aku x dapat itu..aku x da ini..kenapa dia gembira..kenapa tidak aku..hmm"..aku selalu rasa itu..tp skrg aku dh sedar,kita x mampu dpt seperti apa yg org lain ada tp kita kena bersyukur dgn apa yg kita ada....Ya ALLAH moga aku selalu bersyukur atas nikmatMu..

Nak makan pe ari ni??sbb tinggal sorang2,so myb simple2 je..cukuplah..bila sensorang,lebih byk ruang untuk muhasabah diri..Syukur..Untuk semua teman2,aku doakan yg terbaik..Selamat berbuka..Doa byk2 kerana doa org yg berpuasa sgt mustajab...Jaga diri ye..Jaga iman jg...

Salam Ramadhan

7 comments:

akuduniaku said...

saya kan ade kalo awk na somebody to accompany yu...=)

mr.syazwan said...

insyALLAH xde aral melintang wan g majlis berbuka puasa tu erk...

free kan3??? hahah

aMir RaYYaN said...

Aiman: hahha.masa untuk sendiri..

Syazwan : Dtg tau...memeriahkan majlis..wajib dtg...yezza free....

farish sinclair said...

panggeran =P

--{♥Mahirah Abd♥}-- said...

majlis aper tue??
hehe..
mule la cik mahirahabd nie nk menyebuk...hahaha
;P

--{♥Mahirah Abd♥}-- said...

majlis aper tue??
hehe..
mule la cik mahirahabd nie nk menyebuk...hahaha
;P

aMir RaYYaN said...

ala cik mahirah dh komen la..hahaha...mjls bbuka pose la cik mahirah..kt umah sewa ktorang..jmput la dtg..hahaha..btw all the best tuk kita nnti..harap2 dpt la kan,...yesh doa byk2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...