Friday, 4 September 2009

~Ramadhan Ke Empat Belas~


Assalamualaikum dan Salam Sayang...

Alhamdulillah sudah hari keempat belas Ramadhan bersama kita...Syukur,sampai saat ini masih ada ruang untuk kita meraikan Ramadhan..Dan Ramadhan bakal berlalu jua..Kurang 15hari lagi Ramadhan akan pergi tinggalkan kita lagi..Entah sempat atau tidak bertemu lagi dgn Ramadhan akan dtg...Tp untuk ketika ini mari kita hargai tiap saat yg masih ada bersama Ramadhan kali ni..InsyaALLAH moga masa masih ada buat kita semua...

Jumaat,Alhamdulillah aku masih bersahur seperti biasa..Lainnya Ramadhan kali ini aku belum pernah tinggalkan sunnah Rasulullah S.A.W yg satu itu..Alhamdulillah..usai sahur terus aku call teman baik aku..Alhamdulillah dia jg sudah sahur..lega hati dpt dgr suara dia..Lepas solat subuh,aku tgk MHI kejap kt TV3..dah lama jg x tgk MHI...hehe...Pastu terus mandi n siap2 g keje..

Hari ni ada benda yg sgt menggembirakan aku...Td aku br dpt surat panggilan temuduga dari Jabatan Kemajuan Negeri Selangor..Salah satu jabatan bwh Kementerian Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah..Alhamdulillah aku kira ini sebagai hadiah Ramadhan..Temuduga ini untuk jawatan Penolong Pegawai Pembangunan Masyarakat Gred S27..Untuk semua teman2,doakan segalanya lancar buat aku 8hb nanti..InsyaALLAH...

Semalam aku berbuka bersama bbrp org kawan kt padang dkat dgn rumah ...Best sgt..rasa cam kat oversea...hahahha..Dah mula berangan untuk tahun hadapan..hahahah...InsyaALLAh mudah-mudahan...Hari ni myb bbuka kat rumah je kot..x tau lg..

Aku risau kan teman aku tu..harap2 dia ok...InsyaALLAH...aku doakan yg baik2 untuk dia kat sana..Aku harap dia cukup kuat untuk semua itu..Aku harap ALLAH akan permudahkan untuk dia..InsyaALLAH..Kalau ikutkan hati nak je aku terbang g tgk dia kejap...harap2 dia ok...insyaALLAH...

k lah,selamat berbuka semua....Hari ni nak beli Tepung Pelita lagi lah..semalamnye sgt sedap..hhahaha..Ok jgn lupa Meriahkan Hari-Hari Akhir Ramadhan..Moga Beroleh Keampunan Nanti..Paling Utama Moga Dapat bertemu dgn Lailatul Qadr....InsyaALLAH...

Salam Ramadhan

2 comments:

Hazzy Ishak said...

semoga berjaya amirrrr!

Ejay said...

good luck for ur interview bro..
pray hard!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...