Tuesday 27 October 2009

~Bercutikah Aku??????~

Assalamualaikum dan Salam Sayang...

Agak awal aku bangun hari ni...SEMANGAT lebih mungkin...Semalam da jg rasa risau..hari ni pon masih sama..Tp bila fikirkan pasal kuat semangat,so segalanya kembali seperti biasa...Sudah selasa hari ni...pantas masa berlalu...Kurang dua ari lagi aku akan berangkat ke MIRI....perancangan yg sudah lama aku atur sendiri...Masih risaukan dia jg...harap2 semua ok saja..itu doaku...Sekadar untuk melepaskan lelah dan bermuhasabah di balik laut cina selatan yg terbentang....Mulanya hanya MIRI,tapi sekarang mungkin ke negara sebelah juga...ke BRUNEI...tempat yg aku jg impikan untuk jejaki...Alhamdulillah..moga ALLAH permudahkan segala urusan...Mahu jg bw dia,kamu dan mereka..Aah kalian tunggu dan doakan daku ye....Kalau aku pulang,aku sambung cerita lagi....Kalau aku x pulang,kalian doakan ye....:)



Teman,

Ini sekadar peringatan bersama...Kadang2 kita meminta untuk dapatkan sesuatu yg kita rasakan itu yg terbaik untuk kita tp ALLAH menetapkan kita kepada sesuatu yg lebih baik..Jika hari ni cita2 kita terpaksa dikuburkan sementara,yakin dan pastilah bahawa ALLAH pasti gantikan dgn yg lebih baik dan perancangan ALLAH adalah yg paling baik...Jgn putus asa..Kuat Semangat...Kamu fahamkan???:)

Aku doakan segalanya baik2 saja buat semua..sayang kamu..kamu..dan kamu...

Salam Sayang

8 comments:

aizul marcello said...

betul2..allah kuburkan sementara, tapi tak bermakna Dia takkan bagi yang lebih hebat bukan???

Amir Rayyan said...

aizul ; yezza..btol2...ALLAH pasti hadirkan yg lebih hebat...kita hanya tunggu dan berusaha serta berdoa...:)

Qarl said...

kan. kan. kan.

njoy hols nnt

addyaholix said...

selamat jalan wan. bawa pulang kenangan yang indah-indah!

Afzainizam said...

Salam dari kami http://fire startingautomobil.blogspot.com

salam dari kami kami baru jumpa semula blog kamu terputuslah... lama cari blog ni... baru jumpa kembali..

selamat jalan dan selamat kembali... dari miri ke brunei plak eeee perjalanan jauh nampaknya...

nampaknya hajat agak kesampaian jejak kaki bumi brunei...

RemyLC said...

x per, next year kiter g ...... k...

farish izaryl @izreez said...

nk kek lapis uolsss

Pojiepooh Abdullah said...

Ati² gi MIRI nti..
xde apa yg nk dikirimkan selain POjie kirimkan sahabat² Pojie selamat pulang ke semenanjung nti..
Kem slm org² di sana ok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...