Wednesday, 28 October 2009

~Bersiar-siar sambil Jalan-jalan..~

Assalamualaikum dan Salam Sayang semua,

Kongsi cerita lagi...Alhamdulillah,semakin seronok bercerita...Anugerah...ya Anugerah...Syukur...Terima Kasih ALLAH atas semua anugerah ini...Anugerah perkenalan,persahabatan,kasih sayang dan saling melengkapi....Aku sungguh bersyukur....Ada dia,kamu dan semua....ok,sambung cerita...

Semalam aku agak bz kat ofis...bz la sgt kan..tp agak...byk benda masih pending...dan harus aku selesaikan sebelum terbang jauh menenangkan diri sebentar...InsyaALLAH berbaki sehari..rasanya masih sempat aku lunaskan segala kerja itu...dan sebetulnya aku langsung tak fikirkan pasal percutian itu...Aku hanya fikirkan benda lain yg aku rasakan lebih penting..aku fikirkan tentang anugerah perkenalan dan kasih syg...segala perancangan masa depan yg selalu membuatkan hatiku terlalu ingin segera laksanakan..InsyaALLAH akan kupastikan segalanya terhasil...Dan selalu jg ku pesankan pada diri agar sentiasa kuat kerana tiap impian itu ada cabarannya..Mari kita lebih kuat semangat...Jom...



me n remy....:)


Petang semalam seperti dijanji aku lepak bersama kak heze dan remy..sgt HAPPY...walaupon agak kelam kabut disitu..hahaha....salah sape???aku la kot..ada sebab la aku lambat..hehehe...kak heze n remy x marahkan???hihiih...Mula2 janji nk jmpa kt Mcd,last2 retoran D'Hati jadi pilihan...Sgt seronok...Ms tgh mkn tu abg yus n yazie join ktorang...then lepas mkn n borak ktorang gerak bw haluan...aku dan remy ke SACC..remy mahu tgk H/P baru..yezza...remy dh beli pon..kan remy kan...hehhe...sgt best dpt lepak ngan remy...tiap kali jmpa msti da benda lawak terjadi..Apa yg lawak tu???Biarlah Rahsia..boley..hahahhaha ..kan remy kan...


oppss..remy promo pe tu..hahahah..kantoi..


Sampai umah malam tu call remy lg..nk ajak lepak lg..tp cam x jadi lak coz malas,..haha..last2 aku keseorangan kat rumah..yg lain2 kuar..aah bosan...hehe....nasib da teman paling baik tu..borak2 jap ngan dia...HAPPY.....cuma nak cakap Dream Is Possible....kan a.m kan...



kak heze ngan si comelnya..heheh


k lah dh panjang kot...nantilah sambung cerita lagi ye....jaga diri semua....syg korang semua sgt2....muahxx..


Salam Sayang

p/s:
:::::::remy n kak heze,dgr Tahajjud Cinta tu puas2 ok...
:::::::remy,mau lepak sama kamu lg..pe lah plak perkara lucu tuk next perjumpaan ye..hahha
:::::::Nak usaha kuat2,penuhi impian yg satu itu...kamu sabar ye..ia pasti..doa byk2 dan kuat smgt...

7 comments:

aizul said...

yezzaa!!! impian pasti menjadi kenyataan!!!!

Hazzy Ishak said...

kemain aizul ni!

si remy tu mau kuruskan badan lg ke?

aMir RaYYaN said...

aizul: btol...impian pasti jd kenyataan..insyaALLAH...

Hazzy: hahaha...dia promo je tu...:)

farish H said...

nk gakk cd tuhh!

I am Karl said...

JUS MATE tu sesuai tuk karl

Remy.com said...

impianmu pasti mnjadi kenyataan...

huhu, happeing sesangat kn?

aMir RaYYaN said...

rizz: nnti wan kasi k..

Karl: yezza..ssuai tuk kamu dik..ahaha

Remy : insyaALLAH..happening remy...kita lepak lg k...slalu pon x pe..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...