Monday 5 October 2009

~Ketuk-Ketuk; Opss Nak Beraya 1~


Assalamualaikum dan Salam Sayang Semua....

Bertemu kembali untuk cerita seterusnya...Syawal sudah separuh...Semakin meriah....Sana sini pintu rumah terbuka...Alhamdulillah,ikatan ukhuwah terjalin erat dgn semua ini....Betul x?? ok lah x nak panjangkan muqaddimah ini...hehehe...Kalau x panjang bukan amir rayyan la tu..hehehe...Kali ni nak cerita pasal raya jg..Cerita hujung minggu lalu....Jom kita mula disini....

Cerita Jumaat malam...

Jumaat malam ari tu aku lepak dgn abg addy..thank abg..teman lepak..hehe...walaupun dipaksa sebenarnya..hehh..tempat pertemuan Old Town White Coffee wangsa maju...aku g ngan kemal n lee..thank korang teman aku lepak jg malam tu..hehe...best sgt borak2...hilang sket tension...to abg addy thanks jg tuk ole2 tu erk...sgt comel n cantek..hehe..suka...Balik singgah umah abg am jap..dia ajak singgah umah..pastu gerak lik shah alam n tido...sambung cerita esok.....




Cerita Sabtu....

Seawal pukul 9pg aku dh terpacak dpn ofis..da meeting ari ni..huuh....Aku tersangat MALAS sebenarnya...sepanjang minggu lepas aku tersangat malas..dr berlambak2 report aku hanya siapkan satu..adoi...Amir Rayyan sgt melampau...uhuhuh...InsyaALLAh akan aku usahakan semua tu nnti...Chaiyok..balik meeting singgah umah my director...da open house..Lepas penuh mengisi perut aku balik umah jap....msg Pojie tanye kat ne coz da janji nk g umah Karl ngan dia....Dalam kol 4 pojie sampai then gerak ke umah kawan pojie dl kt shah alam...Singgah minum je...Dh penuh sgt..lagipon dh janji ngan Karl...Pastu terus gerak ke Kuala Selangor...best2..niat hati nk jmpa Aiman...tp sedeh..aiman tido..huhhuh..len kali kena g lagi lah...heh..boley kan karl...hihihi...Sedap karl masak mee goreng..nasib mee gorang...kalau laksa..hmm ntah la....hahah...thanks karl n family...pojie n kwn2...muahxx...





byk lagi cerita...nanti sambung lagi boley kan???..."Ketuk-Ketuk; Oppss Nak Beraya 1 " samapai sini dl k...Sayang korang,..muahxxx...

Salam Sayang

p/s:
:::::::Len kali nak rasa karl masak bihun goreng lak la..hehhe..boley?
:::::::seseronok mana pon raya aku masih fikirkan teman ku yg baik itu...harap2 dia baik2 sj..aku slalu doakan itu..bila la nk raya sm kan??hmm x pe..biar ALLAH tentukan masanya...
:::::::syg korang sgt2..muahxxx.

6 comments:

Pojiepooh Abdullah said...

best kannn!

Hazzy Ishak said...

karl ajak hazz tapi hazz kena p open house lain pulak...adeyhhhh

Qarl said...

kan....

sedap kan karl masak

huhu

dtg la lg yer

thanx baju aiman tu

Amir Rayyan said...

Pojie : Sangat Best.....:))

Hazzy : Ye ke..nape x dtg.....hehehe..

Karl : Sgt sedap karl...hehehe..insyaALLAH sure pegi lg...nak jmpa aiman....hehehhe

farish izaryl @izreez said...

meriah sgt.uols sume sporting

addyaholix said...

nak komen apa ya? oh ok. moga akan ada hari yang lebih bagus untuk kita semua ya dik. haha. boleh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...