Friday 2 October 2009

~Bisik-Bisik Syawal~



Assalamualaikum dan Salam Sayang,

Sudah Syawal ke 13...Alhamdulillah...Meriah dgn pelbagai aktiviti raya...Open House sana sini...Meriah..Grandzzz...Meletup...hahaha..mcm2 rasa ada...Itulah nikmatnya....Anugerah aidilfitri buat kita..Masih rindukah pada ramadhan????Ya aku tersangat rindukan ramadhan..Sempatkan menanti 11bln akan datang sebelum bertemu ramadhan lagi..Aku harap ALLAH masih beri aku dan kita semua waktu untuk itu...Aku rindu ramadhan...Aku amat syukur atas nikmat syawal....Moga ALLAH redha dgn kita...

Cerita Semalam....

Semalam aku dan beberapa teman g beraya kt umah sorang lecturer aku yg sgt rapat dgn aku time stdy dl...dkat je..Shah Alam jg...Disebabkan aku lambat balik semalam coz stlekan report2 yg mmg byk itu,so ktorang gerak pon agak lambat sket..Lepas isyak br kuar umah..tp paham2 je lah lepas isyak aku...hahahah...Kol 9 lebih pon kira lepas isyak apa..hehehe..Sampai kat umah Madam Asma',duduk dan meriahkan suasana..Hahha..dr cerita kerja sampailah ke citer2 time blajar dl....Aku la paling gigih cerita..hahahha...coz dl aku selalu lelapkan mataku bila Mdm mula bg tutorial...hahahha..Mdm,maaf ye..sy letih time tu...hahaha..dl time blaja aku bz ngan ALC...club time blja dl..nasib madam paham..hahaha...Tp alhamdulillah grad jg kan mdm...hehehe...Doa mdm n semua jg...




Cerita Hari Ini

Sampai ofis awal ari ni...Semalam aku sendiri x sedar aku tertido..tgh berangan fikirkan mcm2 aku tertido..Bgn pagi td aku terfikirkan bbrapa benda...Termasuk nak stop bercerita kat sini wat sementara..Dalam perjalanan ke ofis aku masih fikir tntg itu....Perlukah amir rayyan berhenti bercerita???Aku sendiri x pasti jwpannya..Dgn iringan lagu Tahajjud Cinta time tu aku decide untuk tidak berhenti dl wat ms skrg..Krn apa???kerana seseorang...Aku rasa laman ini je ruang yg ada untuk aku memberi dia dan org lain smngat...Dilaman ini lah tempat aku nk luahkan segala mcm rasa yg terpendam...Hanya dilaman ini tempat aku coretkan segala cerita...Atas rasa tanggungjawan kepada temanku yg sgt baik itu,aku tidak akan berhenti cerita dl..Mungkin nanti bila segalanya kembali seperti biasa.,Amir Rayyan mungkin berhenti cerita...InsyaALLAH.....

Baiklah,berhenti disini dl...Kita sambung cerita nanti ya...Jaga diri untuk kamu,kamu dan kamu,..Syg korang..Muahxx...

Salam Sayang

p/s:
:::::::Hati ttp risaukan seseorang,tp syukur dgr dia happy semalam...
:::::::Esok da open house kt umah my director..adoi...wajibke pergi???hahaha
:::::::Kak Da ajak ikut dia g lik Muar..Nak pegi ke x erk?????

4 comments:

farish izaryl @izreez said...

never ajk braye skli ahhahah

iyllienaz said...

wah..bestnyaa..asek g beraya je..

FishyMilky said...

why u want to stop! keep going laa dude...

hah1 berangan ape?

addyaholix said...

kenapa perlu berhenti kalau kamu yakin ini bukan penghujungnya dik. untuk apa perlu kamu tak terus berjalan kalau hati kamu tahu bukan itu yang kamu mahu. selalu ikut kata hati kerna itu yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...