Wednesday 30 September 2009

~Sakit,Risau..Aku amat bersyukur~


Assalamualaikum dan Salam Sayang...

Alhamdulillah,Aku amat tidak sehat....Dah 4ari aku tahan...Asal malam je sure jadi..Perut aku meragam..Sakit sangat..Kaffarah mungkin..Ya ALLAH hilangkanlah kesakitan ni...Hari ni rasa sakit tu awal sket..ptg dh start..Adoi..Sabar2...Time tulis entry ni aku sgt x sedap hati...hmm...Aku tgh siap2 nak g umah Akmal..Td meena dtg ofis..ajak g jenjalan n beraya..so untuk tidak menghampakan dia dan kak da aku pon call la Akmal..G tau nak g umah dia..nasib dia da kat umah..So walaupun perut ni sgt tidak sedap aku kena pegi jg..Harap2 ok la nanti...X sabar nk tgk new baby girl kat umah Akmal jap gi..ti kalu ley amik pic aku snap n ltak next entry k...

Hmm aku risau..dr pagi td aku try contact teman aku yg sgt baik itu..tp x berbalas..hmm aku sgt risau ...Alhamdulillah br kejap td aku dpt borak dgn dia..dan seperti yg aku rasakan dr pg td dia pon rasa yg bnda yg sama...hmm aku harap dia baik2 sahaja....InsyaALLAH aku akan terus doakan itu...Moga ALLAH permudahkan segalanya untuk dia..

Kawan2,tlg doakan sakit ni cepat sembuh dan doakan kita semua gembira..InsyaALLAh ....k lah semua,entry paling pendek aku kali ni..Jaga diri untuk dia,kamu dan semua...Aku sayang kalian..Jaga diri,jaga diri n jaga diri...Muahxxx..

Salam Sayang

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...