Monday 23 November 2009

~22 Tahun Yang Indah....Anugerah...~


Assalamualaikum dan Salam Sayang...


23hb Nov datang lagi.....Untuk ke 22 kalinya ia hadir temani hidup insan bernama Mohd Shawani Ahmad Sabri atau kalian lebih kenal aku disini dgn amir rayyan...terlalu byk nama panggilan..tak kisah lah,kalian bebas panggil aku dgn apa jua panggilan...Kalian sebahagian dr kehidupan aku...Insan biasa yg tak lepas dari salah dan khilaf...Maaf terlebih dahulu aku ungkapkan....Jutaan penghargaan ku titip buat kalian di kejauhan...

22 tahun lalu, 23hb Nov 1987 tepat jam 12:40 tgh hari,insan mulia yg aku panggil Mama selamat lahirkan aku dgn segala kepayahan yg aku pasti Mama rasai...Aku dilahirkan di rumah atuk...Menjalani kehidupan sederhana,lahir sebagai budak kampung yg aku sgt banggakan...Di besarkan dgn kehijauan sawah dan permainya laut...Alhamdulillah aku sgt bersyukur..Hari ni aku namakan hari untuk Mama..Segalanya anugerah dr ALLAH...Aku syg mama dgn sesungguhnya..Mama lahirkan aku dgn kesusahan yg aku sendiri tak rasai..Mama belai aku saat aku merengek meminta itu dan ini..Mama didik aku menjadi seorang insan...Mama sentiasa ada..waktu tangis dan juga waktu ketawa...Hidup membuatkan aku lebih hargai mama...Terima Kasih mama atas segalanya..InsyaALLAH Along tak kan lupakan semua jasa mama..Hanya ALLAH mampu memberi ganjaran buat Mama..Along doakan yg terbaik untuk mama..

Hari ni,selepas 21 tahun aku sgt bersyukur..Punya kalian semua..menjadi sebahagian dr kehidupan aku..Terima kasih buat teman2 serumah yg meraikan aku dgn kejutan yg aku sendiri tak sangka..itu yg pertama selepas 21 tahun..Terima kasih untuk kek itu...Terima kasih Abg Yus,Abg Arm,Yazie,Aiman,Lee,Hasrull,Opah dan Abg Fad..Kalian berjaya dan hatiku terusik....Terima kasih buat teman baikku atas panggilan itu...lagu itu...A.M terima kasih..moga hubungan ini kekal selamanya insyaALLAH..Buat teman baikku Karl,terima kasih jg...Karl,wan tua sikit je k..hehehe...Dan paling aku tak sangka...terima kasih buat teman baikku jg,Pojie...Satu entry khas di blog beliau untuk aku..Pojie,wan sgt hargai...Buat kemal,izzad dan semua yg wish aku,terima kasih kerana mengingati..Aku syg kalian semua....

Pesanku pada diri,

"moga 22tahun ini menjadikan aku insan yg lebih kuat semangat..Yang lebih matang..Yang lebih baik...Moga segala impian tercapai dan terlaksana juga..dan paling utama moga ALLAH redha dgn kehidupanku....Sayang untuk kalian Semua...."

Salam Sayang

p/s: :::untuk pics spnjg kejutan berlaku akan ku update nanti insyaALLAH

4 comments:

aizul marcello said...

happy bufday A.R!!!

moga pnjang umur n murah rezki!

anda terbaik dr ladang hokey!! hahah

mr.syazwan said...

ALLAH SELAMATKAN KAMU
ALLAH SELAMATKAN KAMU
ALLAH SELAMATKAN AMIR RAYYAN...
ALLAH SELAMATKAN KAMU...

HAPPY BRITHDAY TO YOU..
HAPPY BRITHDAY TO YOU..
HAPPY BIRHTDAY TO AMIR RAYYAN
HAPPY BRITHDAY TO YOU..



ZHU NI SHENGRI KUAILE..
ZHU NI SHENGRI KUAILE..
ZHU NI SHENGRI KUAILE AMIR RAYAAN..
ZHU NI SHENGRI KUAILE..

SEMOGA TERCAPAI APA YG DI HAJATI..
&
BERBAHAGIA SELALU...


YABEDABEDU....

Qarl said...

pjg nye wannnnnn

sgt pjg

haha

selamat menempuhi hari2 tua

kan

dr adik.....

adik la sgt kan

Pojiepooh Abdullah said...

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...