Tuesday, 12 January 2010

~Hadiah Seorang Teman~



Assalamualaikum dan Salam Sayang Semua..

Lama jugak tak berkongsi sesuatu disini....Byk cerita tapi masa terbatas untuk menceritakan segala.Kali ni nak berkongsi sesuatu dgn kalian...Rasanya masing2 masih sibuk bercerita tntg Anugerah Juara Lagu yg baru saja berlangsung semalam..Aku turut serta menyaksikannya secara langsung di bukit jalil...Amat berpuas hati dgn semua persembahan...Buat yg menang tahniah...yg kalah itu sudah adat...Dalam semua persembahan,paling mengagumkan dan hebat pastinya milik penghibur kesayangan Malaysia,Dato Siti Nurhaliza...Hebat...Sungguh hebat...








Kali ni sekadar ingin berkongsi beberapa gambar kenangan..Aku namakan ia dgn Hadiah Seorang Teman....dalam hidup kita selalu ingin mencari seseorang untuk berkongsi cerita,masalah,duka tawa serta menangis bersama..Dan yg pasti tak semua akan memilikinya..Bagiku cukuplah apa yg ada dgn kita..hargailah selagi masih ada....berilah kegembiraan kerana suatu hari nanti kita juga pasti gembira insyaALLAH...nyatakanlah kerinduan kerana rindu itu mengukuhkan ikatan...Bersabar dan terimalah jika ia bukan milik kita kerana cukuplah jika itu mampu buat senyuman sentiasa terukir dibibirnya...:) harap kalian juga suka....















Cukup disini dulu ya..insyaALLAH nanti aku sambung cerita lagi ya...Aku tinggalkan kenangan di Masjid Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur buat kalian...Jaga diri...sayang semua...



Salam Sayang


p/s:

::::::thanks to sahabatku yg sudi lyn karenah aku...snap pics yg paling cantek even aku sgt tahu dia sungguh letih masa tu..hmmm...x ptt btol amir rayyan ni...thanks2..sgt suka....:)




18 comments:

fairul afif said...

x ajak aku pown g jln2

Qarl said...

impressive

hebat sungguh mr.photographer itu...

he he he...

mr.photographer; keTAHNIAHan (anda yg ajar mcm ni)

ga ga ga

Hezesuze said...

tau sape photograper yg cute mute tu....ahaks!

bila dia nk photoshoot ngan akak plak?? hehe

mr.syazwan said...

FUUUYOOOOOOOOOOOOOO


di masjid pun berfotoshot gak..

alhamdulilah...


=)

addyaholix said...

bergaya sakan nampak ;p

Amir Rayyan said...

FAirul : hhuhuhu..dtg lg shah alam k...

Qarl :hehee..Mr Photographer mmg hebat ok...:)

Hezesuze: hahahaha...kan kak...:P

Mr Syazwan : bermuhasabah diri..:P

Abg addy :hehehe..sape yg ajar...abg kan...hahahaha...

aizul said...

huhuhuhuhuhuhu hadiah dr hati namanya..hehehe

hencek amir rayyan, haap berpuas hati dgn buah tangan kali ini..

hencek, saya bersyukur mempunyai sahabat yang sgt memahami seperti anda!!!!!!!!!!!!!!!

Amir Rayyan said...

aizul: amat berpuas hati....terima kasih....sgt2 hargai...x kan pernah lupa....insyaALLAH....sy jgak bersyukur punya shbt sprti kamu...

AkU said...

erk~~
teman..nice..

Hazzy Ishak said...

wow wow wow nice picture
msti aizul photographernye...

Amir Rayyan said...

AkU : tq..lalalala

Hazzy: yezzzaaaaa...tpt skali...hehehe/...tq

AkU said...

tq je..huhuu..
T_T

hami asraff said...

salam. suka ur last pic. nice!

aku ada membuat ulasan selanjutnya untuk entri terbaru. sekiranya kelapangan silalah beri sedikit pandangan. TQ! :)

OoizzioO said...

nice pic anyway

ha3
aku pun minat siti nurhaliza gak weh!!!

t-cher pqah said...

teman adalah segalanya..kdg kita xpenah terfikir kita akan bergantung kpd kawan skiranya kita lemah..tp kita slalu lupa siapa kwn kita bila kita dah berdiri megahkan..apapun friendship is the best thing in the world..

Amir Rayyan said...

aKu; ye la dik...hahaha

hami asraff; thanks kawan...insyaALLAH ti aku view k...

OoIzzioO: hehehe...aku tau izzi ko suka siti...bkn br kenal ko...dh 4 tahun kot..lallallala

T-cher pqah : sgt setuju...teman adalah segalanya....moga kita bertemu teman terbaik insyaALLAH...

AkU said...

T_T

::FAIZ FARISH:: said...

Amir, aku sangat suka gambar Masjid tu. Cantik gila.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...