Tuesday, 16 February 2010

~Mengisi Cerita~

Assalamualaikum dan salam sayang semua...

Alhamdulillah...kembali punya waktu untuk mengisi cerita..Ada yg baru dan yg lama..Kehidupan kan sememangnya begitu...hari ini adalah baru...semalam sudah berlalu dan jadi lama...hehe...perumpamaan sendiri....muqaddiman yg aku sendiri mencari maksudnya..harap kalian faham..:)

Sedar atau tidak februari sudah separuh berlalu..masa kian pantas..hari demi hari seakan memecut laju tanpa pernah beri kita ruang untuk bermuhsabah dan berfikir...Kita sendiri seakan sudah hilang daya pecut untuk mengejar waktu..seakan sengaja kita biarkan semua itu berlalu,...pergi dan terus pergi.....Permulaan 2010 yg agak baik buat diri...aku terus belajar dan belajar....tentang apa itu hidup sebenar..menjadi seorang yg kian dewasa...merindui setiap detik menjadi seorang hamba....Mujahadah pada PENCIPTA seakan kurang dan aku sedar akan keperluan itu..Moga ALLAH tetapkan aku dan istiqamah kan kita semuanya atas landasan yg benar...Terima Kasih ALLAH atas segala nikmat dan kurniaanMU....

Setiap hari adalah pengalaman..yg buat kita belajar darinya apabila esok tiba...itu lah hakikat dalam hidup...Kita selalu inginkan yg terbaik buat diri dan percayalah ALLAH juga akan sediakan yg paling baik buat kita semua....ketentuan yg sgt pasti...:) peringatan ini buat diri dan semua...:)

Hari ini terlalu istimewa buat diri...biarlah yg tahu hanya ALLAH,aku dan kisah2 itu.....Betapa aku bersyukur saat mengenang tiap detik itu...pantas masa berlalu.....moga segala yg terjalin ini kekal dalam rahmat,dalam kasih sayang,dalam kejujuran,dalam keikhlasan dan saling meringankan yg berat serta memudahkan yg payah.....Sayang tak pernah bisa dibeli dgn harta berjuta tp bisa terisi dgn hati yg ikhlas dan jujur serta tanpa segala rasa iri dihati...moga aku selalu ingt itu dan pesan pada diri...:)

Untuk kali ni aku kongsikan beberapa gambar menarik bersama beberapa teman yg sudah menjadi kenangan yg buat kita belajar darinya...terimalah dari hati...terima kasih juga buat semua...jaga diri...:)


~Terbaru dari Amir Rayyan @ ABZ k.selangor~


~Adik Qarl bersama Adi Luqman @ ABZ semalam~


~ 23 Jan 2010 yang lalu~


~ @ Serai Satay Bar, Team The Laki2 ,Amir & Qarl ~


~ @ Serai Satay Bar , Team The Laki2 ,Aizul Marcello & Mann Rafetto~


~Serai Satay Bar~


~Lagi @ Serai Satay Bar~


~Menu Pilihanku hari tu...anda patut cuba..yummy...~


~Dan ini jugak..hehehe...~


~time photoshoot Wanie & Zambri, reunion kejap..hehe...~


K.I.T.A


~Nik,Adik Kak Long, Kak Long~


Dan ini sesuatu yg sangat istimewa......



~Setelah puas mencari..akhirnya....alhamdulillah...~



Salam Sayang

11 comments:

Qarl said...

huhuhu

chantek sgt sume picsss

hehehehe

pejam celik pejam celik dh nk msuk march dh

sungguh pantas putaran masa

moga trus berada di bwh rahmatNYA

Hezesuze said...

wow! btul kata Qarl all picta cantik2 huhu

layout pun gelap penuh misteri gtew...ahaks!

mr.syazwan said...

melatop!!!

cucuk perut erk..

hahaha...

jaga diri hiasi peribadi...

=)

Amir Rayyan said...

Qarl : hehhe...pics smua mmg cantek...thanks to mr photographer..tu la dik.,masa sgt pnts skrg..moga kita sedar akan itu..mg ALLAH permudahkan sgala urusan...

Hezesuze: hahaha..kan kak..gelap2...hehe..tq

Mr Syazwan: hahahaha..jaga diri jugak...:)

||| PöJìé PööH ||| said...

cantik² pic..
tp wajah POjie xpernah termasuk dalam lensa kecantikan itu..
salam kerinduan buat kamu!

Amir Rayyan said...

Pojie: tq:)

aizul said...

hmmmmm waaaaaa sgt hargai ini anugerah...gua syg kot!! hauhauahau

btw, suka laa pic2 amir ...hahahaha...boleh tak aku ckp mcm tuh? hehe

ooo lupa nak bgtau..rindu kot kat pavy! sini takder pavy!! cam haram!

Amir Rayyan said...

Aizul: syg jugak kot..heheheh...

pic2 tu mmg sgt cantek....hahaha...sapekah yg snap kan???hahaha

rindu jugak kt pavy...cam dh 30tahun kot x pegi...hihihi...jom pavy jom...lalalalla

jg diri ok...

syafique said...

harusla bawak i g sane pulak nanti kan .. hehe

p/s : NO MORE NASI KAY >>> lalallalala

syafique said...
This comment has been removed by the author.
Amir Rayyan said...

syafiq:yezzzzzzzzzzza ti i bw u k...hehehehe...

okay2 no more nasi..hehehehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...