Wednesday, 9 June 2010

~Karipap Ohh karipap~


cari2 pic terbaru,ni je yg ada...time wedding sabtu lepas...:)


Assalamualaikum semua!!!!

Lama jugak tak singgah dan kongsi cerita disini...Terlalu banyak kerja yg nak kena selesaikan...Apa khabar semua??? Amir doakan semua sehat insyaALLAH...Alhamdulillah,amir sehat..kadang2 je myb sbb letih sgt kot...Amir br selesai training tuk new teachers kt centre...3hari training,alhamdulillah semua lancar...last module td by me pasal Art & Craft..alhamdulillah,feedback yg amir dpt dr semua td,dorang amat berpuas hati dan enjoy..Syukur,atleast ada something yg amir dpt kongsi dgn dorang semua...ikutkan dulu amir tak suka Art& Craft..Tp ms Diploma,my lecturer Miss Nabisah yg byk encourage amir tuk jadi minat Art & Craft..Alhamdulillah,hari ni amir kongsikan apa yg telah Miss Nabisah ajar dulu...sgt2 berterima kasih dkat beliau....:)

Sepanjang tempoh seminggu amir tak update blog ni,byk yg sudah berlaku dalam kehidupan seharian amir...mcm selalu amir cakap,kita akan belajar dr kehidupan dan kenangan...Kadang2 kita tak mampu untuk jadi lebih..dan kadang2 kita sudah terlebih buat dr apa yg kita mampu...Satu kata yg dpt kita ucap hanya syukur kerna ALLAH pasti akan sediakan sesuatu yg terbaik buat kita semua insyaALLAH...

Isu Palestine yg dihebahkan sepanjang seminggu yg lalu membangkitkan semula semangat kita disini...Kadang2 bila difikirkakan dan dilihat,kita hanya ambil serius selepas satu perkara terjadi sedangkan perancangan Rejim Zionis untuk menakluk bumi Palestine sudah lama bahkan Rasulullah S.A.W sendiri pernah nyatakan...Amir harap,usaha dan segala doa kita tak pernah putus buat saudara2 kita disana...Hanya ini yg termampu kita lakukan..moga ALLAH redha dan berkati kita semua....insyaALLAH...

Hujung minggu lalu,amir agak bz dgn urusan kerja bersama team The Laki-Laki Photography,apa yg amir dapat simpulkan ia tersgt indah...Penat yg berbaloi...bukan sebab ringgit malaysia,tp atas dasar belajar,minat dan cita2...cukup amir katakan amir sgt berbangga menjadi sebahagian darinya...Alhamdulillah...

hmmm rasanya sampai sini dulu..insyaALLAH nnti amir sambung cerita lg ya...terima kasih buat kalian yg selalu ada kala susah dan senang...moga ALLAH redha dgn kita semua...syg semua!!!

Salam Sayang

6 comments:

aizul said...

sebagai pengemudi The Laki-Laki Photography, saya lagi laa berbnggga mempunyai tenaga seperti anda!!

congrats!!!

aizul said...
This comment has been removed by the author.
Hizami Rahim said...

hehe.
laki laki photography sgt2 mantap.
;)
moga success bertambah-tambah.
;)

Qarl said...

o yeah!

leh x komen tu je? haahahahah

gadis lensa said...

abg amir..~~
pagi ni khal brekfes kaipap sadin..
teringat kat abg amir.. hoho

Amir Rayyan said...

Aizul: tq boss :)

Hizami: insyaALLAH..tq hizami...:)

Qarl: boley je dik..

Gadis Lensa: hahahah...khal khal..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...