Thursday, 1 July 2010

~Jom la Cuti!!! ~

Assalamualaikum semua....:)

PENAT!!!!!boleh tak nak jerit cam tu kuat2...huhuhuh...hari ni cam letih sgt...mayb sbb byk sgt kerja kot...tapi ape je yg dh siap hari ni...belum nampak pon lg hasilnya...Ya ALLAH, byk betul keluhan yang keluar hari ni....Rasa macam nak ambik MC pon ada jugak...hehehe..Jom senyum...:)

1hb Julai 2010,permulaan fasa kedua 2010...fasa pertama telah selesai,byk sudah cerita dan impian yg mungkin terlaksana....Dalam fasa pertama lalu amir ada beberapa impian yang telah tertunai tp biarlah hanya amir dan Pemilik Diri yang tahu..

Fasa kedua ni ada lagi beberapa impian dan azam yang nak cuba capai...insyaALLAH moga ALLAH permudahkan segala urusan...Tgh penat dan punya segala macam rasa ni,tiba2 rasa mcm best if dapat gi jenjalan tenangkan minda...Dah lama rasanya tak buat mcm tu...Dah lama jugak tak lepak ngan kawan2 macam dulu2...hehehe..(mcm la selalu sgt,tp selalu gak)..Masa oooh masa...tak pernah cukup...Terkejar kesana sini nak selesaikan segala cerita....Hanya sementara....Moga ALLAH redha...

Owh ya,tiba2 rasa macam tak sabar nak tunggu hujung bulan ni...kenapa erk..entahlah,kalau panjang umur nanti amir sampaikan ceritanya...InsyaALLAH...:) Sebelum terlupa,terima kasih sgt2 amir ucapkan buat semua yang sudi singgah disini,kalian amat amir hargai...cerita disini bukan untuk berbangga diri tp sekadar pesan buat diri sendiri dan sekadar luahan rasa hati...Terima kasih buat kalian yang begitu mengamati disetiap inci cerita yang diberi...Moga hubungan tidak hanya terhenti disini...InsyaALLAH...:)

Harap2 korang semua ok lah ye...Sabar dan Doa,Doa dan Doa..insyaALLAH ALLAH pasti permudahkan...If korang free,Jom g bercuti!!!!hehehe tetiba kan....tp memang rasa perlu berCUTI!!!!Jom!!!..senyum...:)


        ".......Kita hanya manusia....yg masih mencari untuk jadi terbaik........Terima Kasih ALLAH...."

Salam Sayang

7 comments:

mr.syazwan said...

jangan cuti luuu...

cuti lepas ahad....

kan ke kita da janji ahad mlm ni???

hehehe

Hizami Rahim said...

wah.
sila sila bercuti.
tapi ingat ingat jugak orang yang tak sempat nak bercuti.
uwaaa~

Qarl said...

wow

bestnye bercuti

bilalalh qarl dpt g bercuti

reen_sofee said...

aku kalo rase susah aku slalu bace al-insyirah.
insyaAllah DIA tolong!
huhuh

gadis lensa said...

nak bercuti jugak.. Huhu.. Serabut duk opis..

Hezesuze said...

bleh tau amir nk bercuti kemana..?? hehe t akak leh ngendap...haha

AkU said...

nak ikot....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...