Friday 31 December 2010

2 Puluh 3 Cerita [Terakhir]



Assalamualaikum Semua....

Hari terakhir 2010...Alhamdulillah..Sudah lengkap cerita setahun...Moga yang dilalui jadi panduan untuk perjalanan masa hadapan...InsyaAllah....

Sekadar ingin menyambung 2 Puluh 3 Cerita.......

21. Pertemuan

Pertemuan pertama saya dengan puteri bongsu keluarga,Nur Shahira Alieya...Lahir pada October 2010.. Alhamdulillah....Along syg Alieya.... :) .Hanya jumpa Alieya selepas 2bulan kelahirannya.. (Terlalu sibuk dengan kerja..)

22. Kehilangan

Pertama kali sepanjang tinggal sendiri,barang saya hilang..Apple separuh yang sarat dengan kenangan hilang..Saya redha dan terima...InsyaAllah,Allah pasti beri sesuatu yang lebih baik nanti...Alhamdulillah...

23. Kehidupan

Alhamdulillah,hidup adalah tentang belajar,menerima dan membuat keputusan..Terkadang pasti ada silap untuk diperbetul,dan kita harus sentiasa mengaku akan itu...Kita hanya manusia...Alhamdulilla,2010 byk ajar saya tentang erti sebenar Sabar,Jujur & Ikhlas..Kita tentukan dimana kita letak diri kita....Ambil peduli apa yang orang kata kerna dari situ kita dapat kenal siapa kita.....InsyaAllah...


Kenapa 23??? Ya,sebabnya saya meraikan ulangtahun saya yang ke 23 tahun pada tahun ini...23 tahun saya juga pada tarikh 23 Nov 2010...23 yang berganda...Moga ia lebih baik insyaAllah....Ini cerita terakhir saya dilaman ini untuk tahun 2010..Maafkan saya andai ada salah silap sepanjang setahun yang akan berlalu...Moga baik-baik saja insyaAllah....

Untuk kalian,selamat tahun baru 2011..Azam,Usaha,dan Doa....InsyaAllah,setiap manusia selalu inginkan yang terbaik tapi kita selalu terlupa untuk jadi yang terbaik...Moga kita terus belajar untuk itu...Jaga diri semua....

Salam 2011....Ahlan Wa marhaban...

Salam Sayang

6 comments:

Hizami Li said...

yay!!!

tepat jangkaanku.

hehe.

my wish, may next year brings more happiness in ur life.

;)

Anonymous said...

harap dgn selangkah lagi kita ketahun baru akan lebih mematangkan kehidupan kita..all d best for amir rayyan! =)

Qarl said...

welcome 2011

xsbr menempuhi hari2 mendatang di 2011

Unknown said...

happy new year 2011..

Wanpetunjuk said...

Selamat Tahun baru Wan...semoga hidup terus ceria....semoga baik2 selalu dan semoga lebih byk kejayaan yang akan dikecapi.....

Aja2 fighting!!!

Amir Rayyan said...

hizami: hehehe..tq zami..insyaAllah u too...:)

embun pagi : insyaAllah ameen...

Qarl: insyaAllah...:)

Ahmad Fauzi Aryaan : salam 2011

Abg dayat: salam 2011 abg...insyaAllah ameen..abg jugak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...