Wednesday 1 December 2010

~ Pertemuan~

Pagi  1 Disember 2010 di Putrajaya


Assalamualaikum Semua....

1 Disember 2010....Kurang lebih 30 hari sebelum 2010 labuhkan tirai ceritanya...1 Disember saya bermula baik..Alhamdulillah...Seawal pagi sudah berada di Pusat Pentadbiran Kerajaan, Putrajaya. Untuk apa??doakan saja lah ya...insyaAllah....

Seperti yang dijanjikan sebelumnya,kali ni saya ceritakan tentang Gathering hari tu ya..tak banyak saya nk coretkan sebab teman2 yang lain dan penuhi cerita tentang ini..


Alhamdulillah,28 November 2010,diberi kesempatan untuk bertemu,berkenalan dan bergembira...Sepatutnya saya tidak turut serta dalam gathering ni,tp bila fikirkan hanya sekali setahun,saya penuhi jugak. Seronok dapat jumpa dan kenal semua..InsyaAllah tahun depan,panjang umur,ley jumpa lagi..lagi ramai lagi bagus kan....InsyaAllah kita merancang,Allah juga sebaik2 perlaksana...:) Terima kasih Haiqal kerana merencanakan program ini...:)

Ok lah,keadaan kesihatan yang tidak menentu,antara demam dan tidak,so kalian rajin2 lah klik dekat nama dibawah ini untuk cerita gathering ya. Mereka semua ni adalah yang turut serta pada hari itu. Terima kasih semua!!!!









Nana




Sampai bertemu lagi semua..Jaga diri,kesihatan,hubungan dan segalanya... Jgn lupa doa awal dan akhir tahun 7disember nanti ya... (special entry untuk itu nanti ya...insyaALLAH..)

Salam Sayang

5 comments:

Qarl said...

didoakan yg terbaek

moga 2011 membawa lebih byk yg manis2

Hizami Li said...

gumbira dpt kenal dgn semua2 ni.
XD

Hezesuze said...

erm sedih tak dapat join sbb ada kenduri kt tanjung karang huhu

ppstt..nape sms & call akak uols tak jawap??

mr.syazwan said...

BEST!

THANKS YE...

JUMPA GATHERING THN DEPAN INSYALLAH

Amir Rayyan said...

Qarl: insyaALLAH ameen....:)

hizami : alhamdulillah...:)

kak heze: next year insyaALLAH kak...

mr.syazwan: insyaALLAH jmpa lg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...