Tuesday, 30 November 2010

~ Selamat Tinggal November 2010~

Assalamualaikum Semua....

30 November 2010, Hari terakhir November..Alhamdulillah,November yang istimewa ini bakal tinggalkan saya lagi..Kali ini dtg nya membawa angka yang berganda..23Hari bertemu 23tahun... Terima kasih Allah,moga tahun seterusnya saya masih punya peluang bertemu November...

Cerita kali ni hanya sekadar mengutus ucapan terima kasih yang tidak terhingga buat yang mengingati dan meraikan bersama saya. Segala ucapan di laman sosial facebook,kiriman sms serta panggilan ke hp dari kalian amat saya hargai..Sungguh ia datang tidak selalu tp kalian tetap ingat dan jujur saya hargai tiap yang kalian lakukan.

13 November 2010, Kejutan pertama ini menjadi. Sungguh saat ini adalah masa sibuk saya.Menyiapkan segala persiapan akhir untuk hari graduasi Al-Ikhlas.Terima kasih buat dua teman yang begitu dekat dihati saya, Aizul Marcello & Haiqal. Moga Allah rahmati dan berkati kalian serta persahabatan ini insyaALLAH..Doa saya moga kalian terus berjaya dalam apa jua yang kalian lakukan.




15 November 2010, Terima kasih saya buat Naem atas ingatan. Sepotong kek yang buat saya rasa kawan itu ada dimana-mana..Hargailah...Terima kasih atas ingatannya. Masa ni saya dengan haiqal secara tak sengaja singgah makan di Old Town dan Naem bekerja sambilan di tempat berdekatan. Alhamdulillah....



23November 2010 , 4.00ptg : Terima kasih saya buat teman-teman di ofis, kejutan kalian jugak menjadi..Terima kasih untuk keknya,terima kasih untuk hadiahnya,terima kasih atas doanya. Kak Amy,Kak Ita,Kak Zila,Laili,Zuliana,Kak Kuzi,Zana,Zela,Mdm Aleeza, dan semua yang tak tersebut nama disini,kalian amat saya hargai...( maaf tiada pic untuk kejutan tersebut...huhuh)

23 November 2010, 11.30malam ; Terima kasih untuk lee,aiman dan abu... Hari Ibu kan...hahahaha...sgt menjadi ok kejutan itu..Lee,terima kasih sbb buat aku percayakan kesedihanmu itu...hahaha..terpedaya..Ok,rasanya malam tu paling enjoy..dapat lepak depan I-City ( sbb depan adalah kerana kami tidak mahu membayar hahahah..).. Terima kasih dan syg korang..






Kenapa saya pilih untuk cerita tentang ini?? sebab saya rasa saya perlu ucapkan itu kerna tahun mendatang belum pasti milik saya.Sekurang-kurangnya ada cerita dan ucapan penghargaan telah saya titip.. Sungguh sebab kita tak pernah tahu bila masa kita pulang pada Yang Maha Memiliki. Terima Kasih Allah. ( insyaALLAH lepas ni saya ceritakan tentang Gathering hari tu ya...)


Saya rindu dua2 sicomel ini....huhuhuh...

Buat semua,saya hargai setiap kalian yang mengenali. InsyaAllah moga doa kita terus diberkati dan dirahmati. Sampai bertemu lagi nanti...Selamat tinggal November 2010...

Salam Sayang..

6 comments:

Qarl said...

haha

kelakar Aiman

byk kan kenangan NOV

welcome december

jgn lupe 1 muharram

..hizamirahim.. said...

amin.

november 2010 yg sgt indah buat amir.
XD

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

kawan sme2 suke rmai..tp kawn sme2 nangis mmg sush nk cri..bila dh ada mmg bersyukur sgt dikurniakan shabat cm beliau2 ni..

mr.syazwan said...

tidak apa saya nak bagi...

hanya kiriman doa yg tulus dr hati

insyALLAH ada rezeki 1 kenangan

akan saya abadikan utk kamu

(rasa berslh dlm diri)

hamzah ian said...

kek tu seyes cun ow... argh.. sedap je

::FAIZ FARISH:: said...

cepat je kan masa berlalu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...