Friday 24 December 2010

Seindah Bersama

Assalamualaikum semua....

Alhamdulillah..menyelesaikan tugasan dihari jumaat dgn baik sekali...Kalian?? harap segalanya baik2 jugak insyaAllah...Paling best berjaya untuk tidak berfacebook semasa di ofis...satu pencapaian bukan..hehehe..(status pun tak update)..Byk lagi yang tercapai hari ni tp biarlah ia tersimpan sebagai sesuatu yg akan dikenang nanti... ( Bahasa mula berbunga kan..hahahha)

Terdetik untuk siapkan cerita ini dari siang hari lagi tapi tak punya waktu untuk itu tadi...Sekarang saya sambung cerita...:) Sejujurnya saya langsung tak pernah tahu ini adalah harinya...Saya tahu pun melalui status facebook seorang teman ( Azwan Hashim,terima kasih untuk infonya)..



Hari ini genap secara rasminya SITIZONERS ( kelab peminat Dato Siti Nurhaliza) yang ke 7 tahun... Itu angka rasmi,tetapi peminat Dato Siti Nurhaliza sudah kekal bersama sepanjang 15tahun perjalanan seni beliau..Kalau tidak masakan beliau kekal unggul sebagai buah hati milik Malaysia... :)



Bila ingat balik,meminati Dato Siti banyak tinggalkan kenangan indah buat saya..Dulu masa di sekolah,saya tak pernah rasa dapat bertemu beliau..2006,Tower Records KLCC jadi saksi saya jumpa Biduanita Muda ini untuk pertama kalinya... (Sanggup beli baju & tukar kat tandas RM2 KLCC..hahaha).. Album pertama yang saya beli adalah EMAS ( kaset time tu...guna duit sendiri ),sekarang saya kumpul semua album Dato Siti... 2009 adalah tahun pertama saya bertemu dengan SITIZONERS,Konsert Seribu Warna & program di Astro ..(terima kasih Haiqal & saya belum kenal sesiapa lagi dalam Sitizoners time tu..Azwan orang pertama..hehehe)













2010 adalah paling manis bersama SITIZONERS,makan bersama Dato Siti Nurhaliza di Ipoh, Kenangan di Kuala Lipis,CTKD Showcase kat Shah Alam, raya di Kedah dan beberapa pertemuan lain.. Alamdulillah,mengenali antara keluarga besar Sitizoners,berkawan dan menjadi sahabat..Ukhuwah kian utuh...(walau saya jarang ikut serta dalam setiap persembahan,melalui teman2 sitizoners lain saya tgk cerita...)



Mendoakan segalanya yang terbaik...Moga ukhuwah sesama kita terus kekal erat...insyaAllah...Kekal Bersatu Bersama Waktu....

Selamat Ulangtahun Sitizoners.....

Salam Sayang

5 comments:

Juliet_iRa~" said...

wahh..
big fans of dato' siti rupanya...
:)

Qarl said...

wow

bile la dpt jumpe tok ti

*wink*

ijat_asni said...

lagi minat datok K~~
(tetibe)

MisS NaSiHa said...

waa..minat siti ke..
minat siti=minat bola..hehehe
jom ziarah blog sy...
http://itqannajah.blogspot.com

Hidaya Sarbini said...

klu nak jumpa ct lg, ajak la sy...
mood:sgt jeles.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...