Sunday 20 March 2011

Hujung Minggu

Assalamualaikum & Salam Hujung Minggu.....

Alhamdulillah,dapat peluang berkongsi sesuatu...Ia ringkas dan terima kasih buat kalian semua yang selalu singgah....Owh beberapa hari lagi saya akan berpindah...Dari tempat tinggal sekarang ke tempat yg baru untuk saya mula jelajah...

Semalam hari terakhir training saya bersama guru-guru di sini..Apa yang dapat saya ungkap,ia yang terpaling indah..Sekurang-kurangnya saya tinggalkan kenangan yang saya namakan anugerah. Alhamdulillah..

Owh semalam juga saya dapat beli buku dibawah ini..Tentang negarawan terbilang Malaysia.. InsyaAllah akan saya kongsikan segala kisah jika punya kelapangan waktu nanti.



Jika berjalan,jangan lupa pandang belakang,sebab yang kita tinggal itu adalah yang akan kita temui di lain simpang. Kita tak pernah jangka akan itu.

Jaga diri,jaga hubungan sesama dan paling penting hubungan dengan Allah...Biar kita biasa tapi kita bukan manusia yang selalu lupa.

Salam Sayang

5 comments:

mye said...

kongsi r ilmu yg trdpt dlm bku dr mahathir tu nati..
hehe

Eeqrum Laiel said...

chopp nak bace lepas amir bace yea...hehehehhee...

selamat berhujung minggu...

Qarl said...

jawapan di persimpangan, boleh? hiks

::FAIZ:: said...

wah pic ngan Tok ti tu, buat i jelez...

DanieL AdiE said...

Harga sgt berpatutan...

Ingin memilikinya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...