Tuesday 22 March 2011

Maulidur Rasul 1432H

Assalamualaikum Semua...

Masih hujan diluar.. Alhamdulillah,rahmat dari Allah.. Moga hari kalian baik-baik saja insyaAllah. Moga kita sentiasa menjadi manusia yang bersedia menerima sesuatu yang kita sendiri tak pernah tahu akan terjadinya.

Berbalik kepada cerita asal.. Alhamdulillah 6hb Mac yang lalu berkesempatan melaksanakan program serta tugasan terakhir di Al-Ikhlas,tempat saya bekerja sekarang. Program untuk meraikan hari kelahiran kekasih Allah yang tercinta,Nabi Muhammad S.A.W. Alhamdulillah berkat kegigihan serta kerja kuat semua,apa yang direncana terlaksana jua.

Biar terdapat beberapa perbezaan pendapat pada pertengahannya,yang penting ialah kesepakatan hati demi mencapai matlamat asal program. Terima kasih saya buat semua yang memberi sepenuh hati dan saya pasti setiap dari kalian sudah punya ganjaran yang menanti disana nanti..InsyaAllah...

Terima kasih saya juga untuk Qarl,sebab sudi menjadi jurugambar tidak rasmi pada hari tersebut. Saya teramat menghargai. Dan buat kalian saya kongsikan album yang telah terhasil darinya dibawah ini.























Jaga diri,jaga hubungan sesama sendiri dan moga Allah itu redha.

Salam Sayang

5 comments:

Qarl said...

LIKED

sama-sama

Anonymous said...

waaaaaaa...comeynye album tuu..dihiasi gmba kanak2...=)

coratCORETmania said...

Assalamu'alaikum.
Comelnya anak-anak kecil ni hihi.

mye said...

sweet memory album..
huhu

DanieL AdiE said...

COMEL!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...