Sunday 17 April 2011

Lain Cerita.....

Assalamualaikum Semua...

Mood untuk kongsi cerita telah sampai dengan jayanya pada tengah malam yang indah permai ini.. Hehehe... Lama jugak tak berkongsi secara santai begini. Selalu pasal hati,kali ini masih sama,tentang hati dan juga diri..

Semalam Kemal datang lepak rumah. Lama juga tak lepak sama. So semalam buat kerja gila ngan kemal pergi lepak kat SS 2 Murni, Kelana Jaya. Dulu kat umah lama (umah pertama kat shah alam) selalu lepak kat situ ngan teman-teman serumah. Dah alang-alang pergi sana,ajak Izzad lepak sama jugak. Banyak jugak yang diborakkan bersama. Masa balik daku terlelap tanpa sedar...hehehhe...


Saya dapatkan buku masakan Kak Juliza Adlizan jugak tadi.... :)

Hari ni siapkan banyak benda jugak. Bangun pagi kemas rumah,pastu pergi pejabat pos kat Alamanda. Ada cerita jugak sebelum sampai Alamanda,kisahnya sampai ke Pejabat Polis, Hospital Putrajaya. Pengajarannya,lain kali jangan buat benda last minute lagi. Alhamdulillah,sesuatu untuk masa depan selamat di hantar di Pejabat Pos dalam pukul 3ptg tadi. Moga Allah permudahkan segala urusan. Doakan saya ye. :)

Ini ayam yang belum digoreng.... :)


Inilah hasilnya....Alhamdulillah...:)

Selesai urusan di Putrajaya, terus gerak ke KLIA,jemput kawan saya Lee. Masa nak balik,singgah Alamanda lagi. Beli barang2 untuk masak. Sampai rumah terus masak. Saya tolong sekadar mampu..Hehehe..Ketua chef Lee. heheh.. Terima kasih Lee & Kemal. Owh ya ada tamu jemputan jugak,kawan Lee & Kemal, Amal. Meriah la jugak rumah dapat makan ramai-ramai. Alhamdulillah...


Dan ini juga....tentang Biduanita dihati saya & kesayangan ramai,Dato Siti Nurhaliza...dptkan MH ya..:)

Selesai sudah cerita sabtu saya. Terima kasih Allah..Kalian? Harap segalanya lancar jugak. Hidup adalah tentang satu pelajaran. :) Jaga diri semua... :)

Salam Sayang

5 comments:

Qarl said...

chantek cover MH

coratCORETmania said...

Siti tak tinggal hehe.Ingatkan siti yang tamu jemputan hehe.

mr.syazwan said...

wawawa

jalan sakan ye abang...

moga selamat semuanya amin~

Nurul Hidayah said...

singgah jap :) yuyue singgah follow cini..der mase meh ler kerumah yer :) http://www.pwencessyuyue.co.cc

faisal apardi said...

pperhhh tengok ayam sedap ni..rasa nak telan je semua..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...