Monday 18 July 2011

A.K.U

Kepada diri aku...
Dah lama aku nak cakap...
Tapi jarang terucap....
Hilang dalam gelap....
Aku sayang kau....
Siapa?
Diri aku!!
Aku rindu kau.....
Siapa?
Diri aku!!
Hilangkah?
Tak!!!
Pergi mana???
Terlupa..
Apa yg lupa?
Diri aku!!
Yang mana??
Sekarang dan masa lalu!!
Dah jumpa??
Dah lama jumpa,tapi tak sedar...
Syukur.....:)

Amir Rayyan
18.07.2011 / 9:18mlm

Terkadang kita sedar,terkadang kita lupa yang sahabat kita adalah diri kita sendiri. Andai sejuta manusia ada disisi kita,tak semua yang akan kenal siapa kita,hanya kita & Yang Maha Pencipta tahu siapa kita. Kita akan tetap jadi kita.

Jaga solat,diri & hati serta hubungan sesama. Kalian hebat!!

Assalamualaikum & Salam Sayang insan-insan berhati...

3 comments:

Wanpetunjuk said...

Wan....like it very much!. Simple but it's contented.....

I love myself too!

Anonymous said...

nice one! dri hati tercetus ilusi

ieza ashaari said...

betul tue.. cetusan rasa yang menusuk jiwa.. :)

amir rayyan ~ pertama kali sy ke sini. nama sama seperti anak buah sy yg pertama.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...