Saturday 23 July 2011

Selamat Hari Lahir Sahabat !!!

Assalamualaikum Semua

Cerita ringkas tetapi sarat dengan rasa penghargaan yang lahir dari hati. Ia mungkin sekadar kata yang ditaip menjadi ucapan sempena ulangtahun yang menjelma [24.07.2011].Moga ia menjadi satu tanda yang persahabatan itu ada dimana-mana.

Buat seorang yang saya panggil abg, yang saya kenal beberapa tahun yang lalu,yang banyak memberi saya kata-kata seribu makna biar tidak secara langsung tetapi saya dapat inspirasi yang cukup banyak dalam setiap tuturnya.

"Terima kasih kerana masih ada saat sukar dan suka... Menitip segala kata yang jadi jenaka & ketawa serta azimat penuh makna & berharga.. Tiada sambutan istimewa yang dapat saya kirim bersama,hanya tutur kata ini sebagai hadiah yang saya kira istimewa.. Terima kasih atas nilai persahabatan yang terbina. Moga Allah merahmati segala usaha & terus berjaya.. Terus melangkah bersama arus masa...InsyaAllah..."

Selamat Hari Lahir Abg Addy.... :)

Saya cari gambar bersama,hanya ini yang saya jumpa,gambar lama..:)

Semoga Allah permudahkan segala urusan dan terus berjaya insyaAllah.

Jaga solat,diri & hati serta hubungan sesama semua. Kurang lebih seminggu saja lagi untuk Ramadhan..:)

Salam Sayang

5 comments:

mr.syazwan said...

jom old town lg...

hahaha


SELAMAT HARI LAHIR ABG ADDY

=_=

addyaholix said...

terima kasih wan. tak sangka sampai buat entry hahahah. thanx a lot. moga kita semua selalu diberkati-Nya amin. terima kasih ya wan :)

::FAIZ:: said...

hp bday utk dia

notaComeI said...

Semoga hidupnya selalu dirahmati Allah.

Wanpetunjuk said...

Selamat Ulang Tahun Abg Addy!

Terharu baca entry ni. Ada juga sahabat2 yang amibil berat dan kisah akan kita. Justeru hargailah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...