Thursday 2 February 2012

Warkah Buat Abah

Assalamualaikum semua,

02.02.62 - 02.02.12

Ia mungkin tarikh biasa,tapi ia cukup istimewa buat seseorang yang begitu dekat dihati saya. Tarikh ini tiba lagi untuk tempoh 50Tahun kali ini. Sambutan jubli emas seperti sesetengah katakan.

Tapi siapa? Beliau seorang yang ada disisi saya,mengenali beliau hampir 25tahun yang sudah. Beliau insan yang cukup berjasa pada saya dan keluarga. Hasil didikan dan kasih sayang beliau menjadikan saya seseorang. Biar tak kaya harta,tak masyhur nama tapi beliau antara yang menjadikan saya manusia..

Beliau yang saya maksudkan adalah Abah saya. 02.02.12 adalah ulangtahun kelahiran Abah yang ke 50.
Buat Abah,

Terima kasih atas segala jasa.....

Tak kan pernah terbalas dek kata dan harta.....

Hanya Allah mampu memberikan sebaik-baik balasan berharga......

Selamat Ulangtahun Kelahiran Abah, moga dalam rahmat Allah sentiasa...



Salam Mahabbah

9 comments:

LaLa mhdnor said...

befday ayah Lala pun hari ni :)

Amir Rayyan said...

LaLa : Happy birthday to ur dad... Mg dlm rahmat Allah insyaAllah..:)

suzie rahman said...

happy bufday abh amir n lala juga...

Fatin Farhana Binti Ramli said...

wah .. selamat ulang tahun .. kirim salam ye .. HUHU

syamilsynz said...

moga ruhnya sentiasa dicucuri rahmat..amin ya Rabb..

Amir Rayyan said...

Suzie rahman: terima kasih....:)

Fatin Farhana: tq, InsyaAllah akan disampaikan....:)

syamilsynz: Abah sy masih sehat Alhamdulillah....:)

Qarl said...

happy bday pakcik sabri!

untungla jubli emas segala!

Wanpetunjuk said...
This comment has been removed by the author.
Wanpetunjuk said...

Selamat ulang tahun buat Ayahanda kepada Wan. Semoga terus dipanjangkan usia, dilimpahkan rezeki, diberikan kesihatan tubuh badan dan fikiran. Semoga berbahagia di dunia lebih2 lagi di akhirat....ameen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...