Sunday, 29 November 2009

~Masak,Dimasak Termasak~


sekadar gambar hiasan..jom ke pasar...




Assalamualaikum dan Salam Sayang Semua...

Ahad hari ni..Sudah masuk hari kedua dari hari2 tasyriq...Ibadah korban berbaki sehari je lagi...Masing2 masih sibuk dgn urusan ibadah korban kan....Jangan makan daging byk sgt...Selepas dua hari rehat kat rumah,ari ni aku bgn awal sket....Ntah cam ne hati ley tergerak nk ke Pasar...Hari ni nak memasak....Yezza...Sudah lama tak masuk dapur....hehehe...

InsyaALLAH next entry aku kongsikan hasil masakan ku ye...Sekarang ni aku teramat la busy merencanakan sesuatu yg aku nak rahsiakan dulu...Biarlah Rahsia kata Dato Siti..hehehe...Yang Pasti aku nak gembirakan hati seseorang...Kalian jg sentiasa dekat dihatiku....Kak Faiza selalu cakap; "Dream Is Possible"..So aku pegang dgn kata2 azimat itu dan aku akan cuba realisasikan impian yg satu itu..Impian apa???Rahsia dulu ya.....

Buat teman2 yg akan pulang hari ni,Selamat semuanya....Doaku buat kalian...Buat temanku yg jauh itu,nntikan sesuatu ya.....:)

Sampai sini dl..Dapur dh berasap...Masak dulu...sampai bertemu lagi....aku share dgn kalian pic ktbwh..aku tersgt la suka pic ni......sgt2 suka....



sgt la suka pic ni..thanks to A.M & Karl



Salam Sayang....

4 comments:

aizul said...

wowo..sapa yg mengepos smbil baring2 tuh??

hebatnya beliaw..hahhaaa

I am Karl said...

tolak je org yg pose baring tu dlm laut....

hoho

mana gmbr masakan?

farish H said...

smart gmba.bile aku nk join ni haha

mr.syazwan said...

sonoknya dia bergmbr...

teruja utk bergmbr gak ni...

hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...