Monday, 19 July 2010

~Cerita Biasa ~

Assalamualaikum Semua.....:)

Masa nak menaip entry ni,lagi 10min sebelum tepat jam 12am...Hari baru,minggu baru bakal bermula...Separuh julai telah kita lalui...fasa kedua tahun 2010...Berbaki lebih kurang 5bulan saja lagi sebelum 2011 menjelma....Alhamdulillah...Alhamdulillah..Alhamdulillah...masih diberi nafas meneruskan sisa perjalanan ini....Yang pasti masa pasti tiba untuk kita kembali....Harap dan doa,bekal yg kita bawa tidak basi di tgh jalan pulang nanti..Moga ALLAH redha....

Ahad,cuti hujung minggu yang sangat sunyi...Seperti selalu juga...Alhamdulillah..sepi juga anugerah...Sepanjang hari menyelesaikan kerja sendiri...Awal pagi bawa blacky g mandi..dah lama tak mandikan blacky...Lepas tu pergi ofis,siapkan kerja sikit....Ptg pegi pendekkan rambut yang panjang..Lengkap sehari...Malam,makan kat kedai cik rozi ngan Qarl...Qarl singgah amik album wedding customer...Lama jugak tak pegi..Last pegi b4 aizul balik JB...:)

Minggu baru,hari baru...Yang pasti minggu ini mungkin sedikit bz...menyelesaikan kerja-kerja penting....Hujung minggu nanti Sport's Day Al-Ikhlas Cambridge..Alhamdulillah,byk yg telah selesai...Terima kasih buat semua committee yang memberi kerjasama..Yang pasti ini bukan kerja seorang tapi hasil sepakat semua....Kalian memang terhebat...Terlalu banyak nama untuk sy sebut,cukup sy katakan sy kagum lihat usaha kalian...InsyaALLAH,kita doakan program kali ni adalah yang terbaik...Mungkin ini yang terakhir dari kita,kita sendiri tak tahu..Moga ALLAH permudahkan segalanya...InsyaALLAH....

Kurang sebulan saja lagi untuk bertemu Ramadhan..."Ya ALLAH,moga diberi peluang bertemu Ramadhan...rindunya..Bila ada masa sendiri,terfikir betapa lemahnya diri...selalu saja kalah dengan hasutan syaitan..selalu saja mengeluh itu dan ini...ALLAH baru memberi ujian sudah tak senang fikir..Ya ALLAH,kuatkan lah kami..Ya ALLAH,jadikanlah kami hambaMu yg sentiasa istiqamah....Ya ALLAH,selamatkanlah islam..Selamatkan lah Palestine dan umat islam seluruhnya Ya ALLAH...hmmm...:( "

Sampai sini dulu semua....InsyaALLAH bertemu lagi nanti...Tak Sabar Tunggu Ramadhan....:)

Jaga Diri Semua.....

Salam Sayang

10 comments:

Apel D. Doragon said...

amir t kite berbuka kat flemming nak????

ZaCk AzRiN said...

so relaxing read ur blog.....
good writing....

Qarl said...

chek rozi!!

haxhaxs

flemming??? kat ne tu?

Hezesuze said...

Nak jugak berbuka pose kt flaming tu...huhu


Qarl, flaming steambot tu sebelah ngan sunway pyramid...RM21.90 sekepala bleh makan apa saje...huhu

mmg sedap n berbaloi2..tp kalo nk pegi weekend harussler booking ye...

Amir Rayyan said...

Apel: insyaALLAH..ti dtg amik kt umah k....hehehe...:)

Zack Azrin : biasa saja..huhu...tq..:)

Qarl: adik,ti kita g k...:)

Kak heze: hehehe..pnh mkn kt situ...mmg mcm nk pecah perut..tp dh lama x g....jalan dh ingat2 lupa..hehehe..:)

ZaCk AzRiN said...

hehehe...ape tjuk lg nie erk....

Amir Rayyan said...

zack azrin : lagu maher zain.. the rest of my life...:)

ZaCk AzRiN said...

best....hek3....tq 4 ur information....

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

selamat menunggu ramadhan tiba:)

aku ca'el said...

slm ramadan dik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...