Tuesday 21 December 2010

Belum Sempurna

Assalamualaikum Semua...

Baru selesai management meeting..Alhamdulillah..Semuanya lancar...Harap2 ia tidak sekadar lancar dikertas tp juga pada perlaksanaannya kelak..InsyaAllah..moga Allah permudahkan...Saya masih kekal disini..Sudah hampir dua tahun disini..Rezeki Allah masih disini buat saya...Terima kasih Allah...Saya diajar tentang banyak perkara disini...Alhamdulillah...:)

Dalam cerita-cerita lalu,saya banyak kisahkan tentang kehidupan,tentang persaudaraan,tentang hati dan rasanya..Kenapa??sebab saya rasa kita adalah itu...kita adalah kehidupan,kita adalah tentang perhubungan,kita juga bicara tentang hati dan perasaan..

Selalu saya terfikir bila bersendiri,sudah sempurna kah tugasan saya untuk sebahagian dari kehidupan..Selesaikah tugasan untuk semua...Saya masih mencari jalan...Saya masih butuh bantuan...Saya masih perlukan kalian... Ya kalian..Insan-insan yang istimewa pelengkap cerita kehidupan..

Setahun lalu,saya pernah coretkan ini saat terbangun sebelum subuh menjengah, sekali lagi ingin saya catatkan disini buat kalian.. Tentang nyanyian satu hati..Yang punya rasa sepi dan sendiri..Yang punya rasa gembira dan tertawa..Yang ingin bertemu dan bertamu...Yang terpaksa berpisah dan pasrah...Terimalah..Sekadar coretan biasa dan berkongsi madah...

Baru tadi aku dengar alun suaranya...
Gemersiknya sangat menyentuh jiwa...
Nyanyian daripada hati.....
Bukan sekadar pada nama yang diberi....
Bila Kasih bertaut sepi...
Hati menjadi sunyi...
Kalam hilang sendiri...
Hanya suara sebagai ganti.....
Luahkan rasa dihati.....
Bertemu...Berpisah....
Segalanya Anugerah......
Tak Pernah Minta untuk diserah....
Nyanyian hati....
Gambaran rasa yg sunyi....
Getaran jiwa yang ingin dikenali....
Rindu.......
Yang sering bertamu dalam sepi.....
 
Amir Rayyan
24 Dis 2009
4:16pagi



Buat semua,teman dan lawan,sahabat dan pembaca tetap, maaf andai saya belum menjadi kawan yang baik buat kalian..Saya hanya insan,masih mencari haluan,insyaAllah,doa saya selalu pada tuhan,agar saya dan kalian tidak tersalah jalan.

Salam Semua...

2 comments:

Qarl said...

abgku antara sahabat terbaik yg adikko ada

thanks

Hezesuze said...

amir kan tomei....akak suke tau huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...