Monday 20 December 2010

Sedikit Rehat

Assalamualaikum Semua...

Isnin kembali...Alhamdulillah..Harap semuanya baik2 saja...InsyaAllah... Hujan tengah lebat diluar..Cerita kali ini saya coretkan di ofis..Mengisi sedikit masa yang ada.. (saya masih belum buat apa2 kerja sebenarnya..hehehe..)

2010 berbaki kurang lebih 11 hari saja lagi..Pasti ada yang tengah sibuk menghabiskan cuti masing-masingkan..Alhamdulillah,cuti adalah anugerah yang indah buat semua setelah penat bekerja atau belajar dikelas..Sesekali kita patut hadiahkan rehat pada diri.. ( saya selalu lupa tentang itu )

Semalam dapat jumpa si comel Aiman.. Aiman dah pandai nyanyi ABC song..tgk Aiman,tetibe rindu lak kat Alieya kat kampung..Wajib untuk balik kampung awal tahun nanti insyaAllah...Cuti saya hanya untuk itu...Beri sedikit ruang untuk diri senyum... Terima kasih untuk semua senyuman2 itu... Terima kasih Allah... :)



Lepas penat nyanyi ABC song,aiman pon tertido....:)


Sampai sini dulu..insyaAllah nnti saya kongsi lagi...mahu sambung siapkan kerja..Mahu cepat siap,dapat cuti dan rehat.... :) Jaga diri,jaga solat & jaga hubungan semua...

Salam Sayang

3 comments:

Anonymous said...

aiman cumeeeeeellll! yg pegang aiman tu pon cumel gak!! hehee

::FAIZ:: said...

aiman comel

Hezesuze said...

aiman kata cedap tido atas badan bro amir huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...