Wednesday, 15 June 2011

CTFM : Inspirasi Musik Siti Nurhaliza

Klik pada gambar untuk ke laman CTFM

Assalamualaikum Semua

Masih di bumi Darul Aman. Sungguh tenang dan gembira meniti hari disini. Mungkin kerna sudah lama saya tidak pulang ke daerah tempat tumpah darah ini. Dan mungkin juga kerna saya pulang dalam keadaan kehidupan saya sedang beransur pulih dari segala perit getir yg hebat. Alhamdulillah,perjalanan semakin mendewasakan diri. Terima kasih Allah.

Cerita kali ini adalah untuk mengucapkan Selamat Ulangtahun ke 2 buat Radio CTFM. Buat krew yang terlibat dengan Radio CTFM,kalian sungguh hebat.

Titipan buat Radio CTFM:

"Terima kasih CTFM kerna buat sang puteri seperti dekat disisi...menemani dan mengisi hari...alunan yg selalu semua rindui... mg terus berdiri..dan tidak mengalah mahupun jalannya berduri...Kerna kami sentiasa bersama disisi.... Selamat Ulangtahun ke 2 CTFM..."


Untuk pengetahuan semua, Radio CTFM terhasil tanggal 15 Jun 2009 hasil usaha Khyree,seorang peminat Dato Siti Nurhaliza, Alhamdulillah sepanjang tempoh itu,CTFM telah berkembang seiring perkembangan karier Dato Siti Nurhaliza. CTFM juga menjadi tempat para peminat dan penggemar musik Dato Siti Nurhaliza untuk mendengar alunan lagu-lagu Dato Siti Nurhaliza dan cerita-cerita mengenai Biduanita Muda ini.

Sekali lagi,Tahniah buat semua yang terlibat bersama CTFM,moga terus berjaya dan menghibur semua yang ada disisi.InsyaAllah.

Jaga diri,solat dan hubungan sesama semua..

Salam Sayang


p/s: Yang kalian sedang dengar di laman ini adalah laman Radio CTFM.semoga terhibur.

2 comments:

Qhairy said...

TQ So Much

Khyree

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

TQ mir atas perkongsian...1st time akceli bru tau ade radio yg putar lgu tokti...so cb menjatuhkan diri tok dengar radio ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...