Tuesday 14 June 2011

Darul Aman



Assalamualaikum semua...

Alhamdulillah,hari kedua di kampung. Meneruskan amanah yang diberi. Sekarang berada di CIC Bandar Darul Aman.Perjalanan awal pagi semalam saya kira penuh dengan pelbagai cerita yang telah tersemat sebagai kenangan yang hebat. Diduga dan diuji tapi bila Allah adalah tempat segala pengharapan diberi kita pasti tak kan pernah rasa sendiri. Terima kasih Allah..

Saya sendiri tidak pasti akan berada disini untuk berapa hari,cuma saya kira ia bukan untuk sehari dua ini sebab terlalu banyak urusan yg harus saya selesaikan disini. Alhamdulillah mg dipermudahkan segala urusan insyaALLAH. 

Owh ya,cerita tentang Quarter 2 Training akan saya ceritakan lagi nanti. Terlalu banyak yang saya pelajari dan saya rasa sungguh bertuah diberi peluang yang satu ini. Terima kasih Allah atas segala nikmat yg dianugerahi.

Ikutkan hati,mahu saja saya terus berada disini. Itu yang saya cakap dalam hati sewaktu diperjalanan semalam. Tapi saya masih mahu meneruskan impian dan juga harapan. Biar banyak hati yang membenci,saya pilih untuk terus berdiam diri dan memperbaiki. Banyak yang hilang tp saya mahu terus membilang agar esok bila saya sudah bisa terbang,saya kenal siapa mereka yang turut sama memberi semangat untuk saya berjuang.

Ini buat kalian yang terlalu istimewa dihati saya. Terima kasih semuanya. Maaf juga atas segala salahnya andai ada. kalian terlalu saya hargai sepenuh jiwa.




Jaga diri semua. Sampai bertemu lagi insyaAllah. Jaga solat dan hubungan sesama. Andai ada saya tersilap,maaf saya dahulukan.

Salam Sayang

2 comments:

::FAIZ:: said...

Diduga dan diuji tapi bila Allah adalah tempat segala pengharapan diberi kita pasti tak kan pernah rasa sendiri.

i like this....

pupel liyana said...

biar dia membenci.. jangan kita :) tabah AR:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...